• Vond jij TH vroeger leuker dan nu?
    Ik denk dat ik vroeger TH leuker vond dan nu'
    ik weet eigenlijk niet waarom'

    Iemand het met me eens?

    (...)

    Hoezo dom? weetje hoe druk ze zijn? Ze hebben overal fans zitten, en daar komen ook cd's. Ik vind dit dom dat je dat zegt. Ze doen heus hun best hoor!


    Ik zei niet dat hun hun best niet deden.
    Ik vind dat best vervelend, en dat mag ik vinden. Ik weet ook wel dat ze er niks aan kunnen doen, hoor. Gewoon een verkeerde woordkeuze. Kan gebeuren? Als dat hier ook al niet meer kan..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja ze zijn alle 4 verandert
    ze concentreren zich te neig op het veroveren van heel de wereld , ze kijken niet echt meer naar de fans ze geven misschien wel nog om ons ofzo , maar aléja , ze zitten precies gevangen in hun eigen wereld van : wij willen over heel de wereld beroemd worden en dat is wat telt. Terwijl ze dat beter niet doen , door ons , de fans zijn ze zo ver geraakt en nu geven ze er niet meer om , of toch minder , ik zie minder en minder interviews , minder recente filmpjes van hun .. & weete waarom ? ze doen niets meer , alleen de fans content stellen met een concert , en hopla ze zijn weer naar amerika , .. dit kan hier negatief overkomen ofzo , maar das nu nie echt de bedoeling ofzo , tis gewoon hoe ik erover denk en mss ben ik fout ofzo éh . mjah ..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja ze zijn alle 4 verandert
    ze concentreren zich te neig op het veroveren van heel de wereld , ze kijken niet echt meer naar de fans ze geven misschien wel nog om ons ofzo , maar aléja , ze zitten precies gevangen in hun eigen wereld van : wij willen over heel de wereld beroemd worden en dat is wat telt. Terwijl ze dat beter niet doen , door ons , de fans zijn ze zo ver geraakt en nu geven ze er niet meer om , of toch minder , ik zie minder en minder interviews , minder recente filmpjes van hun .. & weete waarom ? ze doen niets meer , alleen de fans content stellen met een concert , en hopla ze zijn weer naar amerika , .. dit kan hier negatief overkomen ofzo , maar das nu nie echt de bedoeling ofzo , tis gewoon hoe ik erover denk en mss ben ik fout ofzo éh . mjah ..


    Vind ik ook.
    Wat zou er fout aan zijn? Als je een mening over zulke dingen hebt kan het niet fout zijn, vind ik dan. Oké, mensen kunnen het niet accepteren. Maar dat verschilt per persoon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens leuk altijd leuk <3


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja, ik vond ze vroeger ook veel leuker dan nu. Ik vind ze veel te commercieel geworden.


    mee eens.
    maar ik blijf wel nog overnachten voor de concertzalen of festival weides, om die commerciele ventjes te zien xD en ik sta nog altijd hysterisch te roepen :')



    Nee.


    I recycle my thoughts.

    Nee, Ze zijn even coowl 8D

    Ja, ik vond ze vroeger ook veel leuker dan nu. Ik vind ze veel te commercieel geworden.


    mee eens^^


    You've got all the right moves.

    Tokio Hotel is leuk, was leuk en zal ALTIJD leuk blijven!!
    meine mening xD


    Idd !!


    Tremaine <3

    Ze veranderen heel erg en zelf vind ik dat heel jammer.
    Dat mensen veranderen berijp ik en dat vindt ik ook goed en mooi om te zien.
    Maar hun veranderen door de roem.
    Door al die dingen erom heen.
    Ik zie ze in filmpjes nog maar zelden lachen.
    Terwijl ik ze vroeger altijd lol zach maken en zo.

    Ook heb ik het idee dat ze heel erg om geld geven.
    Meer dan zou moeten.
    Snappen jullie wat ik bedoel?
    Hmm :S Neejj waarschijnlijk niet ben beetj onduidelijk:P

    En over Bill hij zei tog altijd dat hij dingen bij de 2e hands winkels kocht?
    Nu echt niet meer hoor.
    Ik vond het leuk dat hij ookal was hij beroemt nog steeds Bill was.
    En ik krijg steeds meer de indruk dat Bill maar ook Tom&&Gustav&&Georg zich zelf steeds een klein beetje veranderen om leuker gevonden te worden door de fans.
    Maar op een gegeven moment raken ze zich zelf dan tog kwijt?

    Ik vind de liedjes nog wel altijd even leuk.
    1000 Meere zo mogelijk nog leuker.
    En de enthoesastme (geen idee hoe je dat schrijft :s) is er nog steeds. (ookal krijg ik het idee dat het wel minder wordt.)

    Maar zo denk ik (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Dat vn da té commercieel denkik da normaal is. Ik bedoel, als ge begint bij het begin da Monsoon voor het 1st op TMF of JIM kwam [OfAnders]. Sindsdien begon iedereen altijd op hen te stemme in de dagtop 5, iedereen begon ze op te zoeken op Google en andere sites, er werden 100en fan sites gemaakt, hun optredens waren uitverkocht, hun CD verkochte SUPER snel, enzovoort...

    Deez is bij veel bands ni gebeurd. Ik bedoel, er worden TH posters, TH tassen, TH schoene, TH potloden en kaften, ... gemaakt. Het is égt ni hun idee ofso, da is het idee vn winkels die het willen maken, of All Star die TH erop heeft gezet, of het idee vn de manager enso... En, natuurlijk verdienen ze er ook geld mee, mar, ze kunne tog moeilijk alles weigeren als ze er 1.: Bekender door geraken, en 2.: Geld mee verdienen!

    Als ik in hun plaats was zou ik JUIST HETZELFDE doen ;) Misschien zelfs nog meer (lol)
    MIJN MENING!


    007

    kyk als ik eerlyk ben.. ik word ook steeds minder fan! terwyl ik vroeger egt geen minuut me mond kon houden over tokio hotel heb ik dat nu aleen nog maar als ik af en toe iets over ze hoor of als ik naar een concert ben geweest. ik denk dat het komt omdat ik dezelfde muziek nu al meer dan 2 jaar luister en ik denk dat het tyd is voor wat nieuws! maar ze zyn er mee bezig en hun hebben het ook druk dus ik snap het wel! en ik blijf nog steeds fan wat er ook gebeurt!

    Té commercieel maar ja,

    Nu ze waarsch. op hun succestvolst (is dat een woord? O_o) zijn, moeten ze eruit halen, wat er uit te halen valt xD,

    En tja, je kan zeggen commercieel gedoe?..

    Tokio Hotel verkoopt wel!

    Als (ik) (je) soms hoort wat iedereen wel niet in huis heeft van TH! (oke, ik heb bijna niks, maar grotendeels!)

    Maar goed,

    idd. té commercieel :)
    x

    Tokio Hotel is leuk, was leuk en zal ALTIJD leuk blijven!!
    meine mening xD

    ja vind ik ook!


    Je moet worden wie je bent.

    misschien vinden wij het te commercieel, maar dat is altijd al een droom van hun geweest om over de hele wereld beroemt te worden.. ik vind wel dat sommige fans egoistisch denken hoor. ik bedoel in amerika hebben ze nu ook fans ,ze hebben nu zowat overal fans en die verdienen het ook om naar een concert te kunnen en daarom hebben ze het nu zo druk en duurt het zo lang voor dat er een nieuw album komt.. en de jongens veranderen nu eenmaal met het jaar, het zijn ook maar jongens..


    Je moet worden wie je bent.