• Vond jij TH vroeger leuker dan nu?
    Ik denk dat ik vroeger TH leuker vond dan nu'
    ik weet eigenlijk niet waarom'

    Iemand het met me eens?

    in de krant stond dat de hype aan het verminderen is :(

    hopen dat de nieuwe cd rap uitkomt.. maar ik ben al blij dat ze hun best doen

    th rocks nog altijd evenveel als ervoor

    neun;;
    of tog voor mij niett;;
    al moet ik zeggen dat soms het verminderd
    maar telkens ik naar een concert ga van hun ofzo ben ik terug verkocht...

    Ja, nu je het zegt ik betrap me er steeds meer op hater gedrag en dat meen ik. Echt waar ik heb geen goed woord meer voor ze over.:P Maar ik blijf fan hooor. Daar is Bill te cute voor om te kappen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Uhu eigenlijk wel.

    JB, KP en CB schuiven idd Th aan de kant. Maar ook, ik vind dat ze 'streken' hebben gekregen. Ikbedoel, gistere op Werchter Boutique waren ze naar het schijnt pissed of enzoo. Waarom? Don't know want hun concert was FAN-TAS-TISCH

    Maar ondanks dat ze misschien iets minder leuk zijn vind ik ze nogaltyd leuk ^^

    Woow wat een zin xD
    HoiHoi, ze hebben idd streken gekregen. Maar weet je waarom ze pist waren op WB? Ze gingen van het podium af.. En wilde terug komen voor een zugabe.. Maar dat mocht niet en ze werden weggestuurd. Ze wilde nog 'afscheid' nemen door middel van zugabe etc. Maar dat mocht dus niet meer. Daarover hebben ze ook een excuses bericht op internet gezet dat ze dat erg jammer vonden enzo.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Tokio Hotel is en blijft leuk!

    Dat is mijn motto!!

    Ff serieus het blijven gewoon nog dé jongens hoor :D Maar ik vind hun muziek n gewoon wel leuker...

    Zooooo ik weet niet wat ik allemaal uitkraam hoor volgens mij snappen jullie hier geen reet van -.-'

    Ik vind dat ze idd,veel concurentie hebben

    jh ik ben het eens nu ken ik meer bands dan toen ma TH blijft 1 van mijn favo bands


    When the rain falls. The angels cry for you.

    TH Blijft Gewoon Goewd!

    TH Blijft Gewoon Goewd!

    Ja, ik vond ze vroeger leuker.

    Ze worden idd heel erg comercieël, en ik vind de liedjes saai worden. Ik kan niet wachten op de nieuwe CD, dat pas in 2009 uitkomt. Vind ik best dom eerlijk gezegd, zo verliezen ze wel fans. Maar oké, ze moeten ook niet te druk bezig zijn, daar worden de nieuwe liedjes niet beter op..

    Volgens mij hebben de jongens daar zelf weinig over te zeggen. Net als dat ze naar Amerika gaan, vinden ze volgens mij helemaal neit leuk. De foto's die ik heb gezien lijken ze helemaal niet gelukkig...


    Sweet dreams will come true.

    Ach, ieder z'n eigen mening hierover...
    Maar de mijne wil ik toch ook wel kwijt,..
    Langs de ene kant is het wel normaal dat het wat minder wordt, ik bedoel, nu gaan ze er echt meteen speedtempo tegenaan...ze zijn jong en willen alles zo snel mogelijk veroveren...daarom ook dat ze het ene concert na het andere doen, ze weten dat ze nu een grote hype zijn en ze pakken het ervan. Maar langs de ene kant kan je niet zo blijven doorgaan, je gaat er kapot aan. De fans worden ook ouder en het is misschien wel zo dat het hysterische deel wat zal overgaan...Maar ik zal hun muziek altijd goed vinden en later nog steeds,...Dan misschien wat minder posters enzo..maar ze zullen altijd een plaatsje in m'n hart hebben...
    Maar ik kan er wel niet tegen dat sommige mensen gewoon meegaan met de hypes. Zoals nu de JB.
    ik blijf TH-fan, ik zeg niet dat je geen fan mag zijn van andere groepen maar zomaar TH vergeten en op een andere band gaan fixeren...dat is toch wannabe...Nu komt er een moment waarbij duidelijk wordt wie de echte fans van TH zijn . En dat is ook wel te zien. Denk eraan dit blijft MIJN mening ik zeg niet dat iedereen er zo over moet denken maar dit is momenteel mijn visie op de zaak. MAAR ze gaan nog lang meegaan, daar ben ik héél zeker van (:
    Ze zijn gewoon een levende legende <3

    Xx.*

    in de krant stond dat de hype aan het verminderen is :(

    hopen dat de nieuwe cd rap uitkomt.. maar ik ben al blij dat ze hun best doen

    th rocks nog altijd evenveel als ervoor


    De krant heeft in een ander artikel toegegeven dat ze ernaast zaten...Na de hysterie op werchter boutique ;)

    Xx.*

    ze zijn idd te comercieel..het lijkt nu alsof ze niet meer naar je om kijken of..jah alsof ze niet meer van jou aleen zijn (het gevoeldan hea..dat hat iik eerst wel..)