• Gegroet,
    Ik wil graag na mijn zesde middelbaar in België, opnieuw een zesde jaar gaan doen, maar dan in Amerika ergens. Ik droom er echt al heel lang van, maar nu begint het steeds dichter en dichter te komen en krijg ik toch wel wat schrik. Je komt gewoon ergens aan waar je niemand kent in een vreemd gezin. Heeft er iemand dit al gedaan of iemand die je kent en kan hij/zij mij wat ervaringen vertellen?


    Tanya is de beste.

    Dat wil ik ook zo graag doen.
    Maar je hebt allerlei verenigingen waarmee je het kunt doen. Ik zou heel graag voor een jaar gaan, maar mijn mama vind dat te duur & van mijn papa mag dat niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou graag mijn vierde middelbaar daar doen. Maar ik keek op zo'n site en het zag er wel duur uit :/


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:39 ]

    BenBarnes zit nu in Engeland nu te studeren. Misschien kan je haar eens een PB sturen? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik ken een Braziliaans meisje dat dat gedaan heeft, weliswaar naar België, maar zij heeft er volgens mij niet zoveel aan =/.
    Ze gaat nu naar een steinerschool omdat het voor haar onmogelijk was op onze school, ze kon hier niets doen. Dat heeft natuurlijk ook wel een beetje te maken met haar Nederlands, maar toch, ze probeerde goed Nederlands te leren en te spreken.
    In Amerika moet het vlotter gaan, vanwege je taal, jij kan wel volgen in klassen, en jij begrijpt toetsen enzo :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    In de vierde en laatste klas bij ons gaan we op uitwisseling ik ga of naar Italië of Engeland. Daarna Boeken studeren. Later verhuis ik naar Amerika!

    Ik heb dat ook eens voorgesteld, maar dan voor een half jaar of zo. Dat zou ik nog mogen :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Misschien moet je 'ns kijken op de site van het YFU, een uitwisselingsorganisatie. Dat wil ik ook met mijn studie gaan doen, naar Finland (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken iemand die dat gaat doen volgend schooljaar en als ze terug is gaat ze me er alles over vertellen want ik wil dat ook doen. Nu kan ik je nog niet helpen dus.


    Happiness hit her like a train on a track

    Een meisje die in het laatste jaar middelbaar bij mij in de klas zat, is na de middelbare een jaar naar Nieuw-Zeeland gegaan om te gaan rondtrekken. Zij was ook helemaal alleen gegaan, maar ze heeft daar een fantastisch jaar gehad.
    En nog een andere klasgenoot van me is een jaar naar Amerika gegaan, maar die was bij familie.

    Je leert er vanzelf wel mensen kennen ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een tijdje geleden kwam ik op een site uit die zo'n dingen regelde. Ik zal hem even zoeken. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Iemand dat ik ken heeft dat ook zo gedaan, maar zij is vanaf haar vijfde jaar (in het middelbaar) naar Amerika gegaan, en heeft daar haar diploma gedaan. En ze heeft in Engeland naar de universiteit geweest, en nu werkt ze in Amerika als tolk (Engels-Frans, Frans-Engels, Nederlands-Engels, Engels-Nederlands)
    Ik zou als ik van jou was gewoon die plannen doordrijven, je moet toch ooit iets doen waarvan je later kunt zeggen, wauw ik heb dat toen gedurfd, en nog een pluspunt , je bent vele ervaringen rijker. Ik zou het doen als ik van jou was

    Nee maar het wordt, als je niet erg goed bent in Engels, wel moeilijk op school.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oeh, ik wil ook op Erasmus gaan! Ik ken wel via mijn moeder iemand die dat gedaan heeft, een jaar naar een Oosters land en ze vond het geweldig. Maar ik zou niet kunnen zeggen hoe het is of zo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right