• Dear Quizletters,

    Bij deze wil ik laten weten dat ikzelf, niet van plan ben om (na dit topic) nog maar een topic te openen of een reactie na te laten op een van de andere topics. Ik zeg en meld dit oa om de mensen die michael jackson niet mochten, of niet van zijn muziek hielden, ergens ook wel gelijk te geven.

    Want zeg nu zelf. Genoeg is genoeg. De arme man is dood. Wees blij voor hem dat hij naar een betere plek is. Maar de wereld is niet gestopt met draaien. Die gaat gewoon door.
    Ik vraag niet om discussies, welles nietes spelletjes, hierbij hoop ik alleen dat ook de mj-fans een beetje beseffen dat, hoe lief de reacties ook zijn, hij komt niet meer terug, hij is echt dood, het is gewoon einde verhaal.

    Natuurlijk is het ontzettend erg en ja ook ik vind het ontzettend erg. Maar het word tijd dat we ons weer op de gewone dagelijkse dingen gaan richten en ook naar ander nieuws kijken/luisteren wat nu totaal genegeerd en overzien word. En kom nu alsjeblieft niet met 'je weet niet hoe erg het is voor de fans blabla..' Want dat weet ik wel degelijk. Ik ben met hem opgegroeit, altijd naar hem geluisterd, alles.. Dus ik weet wel delgeijk hoe het voelt. Maar waarom zou je in ellende wegkwijnen? Als je ook kan stil staan bij de mooie herrineringen van hem, zonder dat andere last van je hebben.

    Doe met de info wat je wilt. Maar ga geen ruzie lopen maken, dat zeg ik bij voorbaad al. Ik hoop dat ik bepaalde users tot inzien kan laten komen mede door dit stukje tekst.

    Edit: Ik merk dat veel het op een totaal andere manier opvatten én dus helemaal verkeerd. Ik ontneem niemand de zeggenschap van het rouwen, helemaal niemand. Ik maak enkel een opmerking over de manier waarop. Wil je iemand respectere, vereren, ophemelen, helemaal prima. Maar denk daar dan ook aan als hij nog leeft..


    Wie du mir, so ich dir.

    rip MJ. (flower)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik ga niet zeggen dat ik blij ben dat hij weg is, want ik vind dat we gewoon weer een groot talent kwijt zijn. Maar al dat gedoe erond vind ik erover. Ik bedoel, hij is toch ook maar eens mens. En zeg nou zelf; het zat er gewoon aan te komen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.


    Nvt

    hahah x'D lol x'D okee. dit vind k een droog topic.
    en offcourse hoort hier een dikke AMEN bij


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zelf kan het nog moeilijk bevatten, dat hij weg is...

    Maar jij hebt wel gelijk, het is over nu. Hij is begraven en zijn herdenkingsdienst was prachtig! Zelfs ik moesten huilen tijdens het praten van de familie. Ik luister nu veel naar zijn muziek, maar hij is er niet meer en dat moeten we accepteren. Ik denk niet dat de wereld alleen de King of Pop heeft verloren, maar ook een van de liefste personen wil je mensen uit zijn leefomgeving geloven.

    R.I.P dear Michael <3


    -

    dood is dood niks aan te doen:(

    xx

    Eigenlijk wilde ik dit net neerzetten :'D
    Dus je kan wel zeggen dat ik het met je eens ben, ja.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Iemand die het inziet.
    Het hele nieuws gaat erover. Alsof er nu niets anders meer gebeurd in de hele wereld dan alleen MJ die begraven wordt.
    Achja, ik vind het ook erg, maar ik blijf realistisch.
    Amen.

    Myn mening kan bot overkomen,maar de herdenking is een uur geleden afgelopen&dan plaats je dit? Open dan een topic waar mensen alles over MJ kwyt kunnen,want dit is wel heel kort dag.TUURLYK iedereen moet door,maar een beetje begrip tonen kan wel toch?fans willen hun gevoelens misschien wel delen?by een familielid ga je na een uur na de begravenis toch ook niet denken, 't is gebeurd we gaan verder


    Blame it on the alcohol

    ThePhenom schreef:
    Eigenlijk wilde ik dit net neerzetten :'D
    Dus je kan wel zeggen dat ik het met je eens ben, ja.
    Nou fijn dat er toch nog mensen zijn die mijn gedachten delen :').

    Want ik snap echt dat veel ontzettend verdrietig zijn. Maar dat zielige gedoe de hele -sorry kan het niet anders formuleren- is nu ook wel genoeg. Kijk naar je eigen familie, kijk goed en zie wat je hebt, wees daar blij mee. En denk aan de leuke en fijne herinneringen die je aan Michael had.


    Wie du mir, so ich dir.

    Selfdestruct schreef:
    Ik zelf kan het nog moeilijk bevatten, dat hij weg is...

    Maar jij hebt wel gelijk, het is over nu. Hij is begraven en zijn herdenkingsdienst was prachtig! Zelfs ik moesten huilen tijdens het praten van de familie. Ik luister nu veel naar zijn muziek, maar hij is er niet meer en dat moeten we accepteren. Ik denk niet dat de wereld alleen de King of Pop heeft verloren, maar ook een van de liefste personen wil je mensen uit zijn leefomgeving geloven.

    R.I.P dear Michael <3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik vind dat ze vooral op TMF, etc. inderdaad wel overdrijven. Jeetje, iedereen kende Michael. En als fan mis je hem zowieso wel, ook al hoor je het liedje niet. Jeetje.
    Maar je hebt wel gelijk. Maar de mensen blijven erin hangen vanwege het nieuws dat alleen daar maar over gaat. Dus ja.


    -

    LIEBEXDICH schreef:
    Myn mening kan bot overkomen,maar de herdenking is een uur geleden afgelopen&dan plaats je dit? Open dan een topic waar mensen alles over MJ kwyt kunnen,want dit is wel heel kort dag.TUURLYK iedereen moet door,maar een beetje begrip tonen kan wel toch?fans willen hun gevoelens misschien wel delen?by een familielid ga je na een uur na de begravenis toch ook niet denken, 't is gebeurd we gaan verder
    Als je ook maar een beetje je best had gedaan, om te lezen wat ik had geschreven. Had je geweten dat deze reactie overbodig was. En om je even te wijzen op het feit -open dan een ander soort topic- lieve schat, dat was er al.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou fijn dat er toch nog mensen zijn die mijn gedachten delen :').

    Want ik snap echt dat veel ontzettend verdrietig zijn. Maar dat zielige gedoe de hele -sorry kan het niet anders formuleren- is nu ook wel genoeg. Kijk naar je eigen familie, kijk goed en zie wat je hebt, wees daar blij mee. En denk aan de leuke en fijne herinneringen die je aan Michael had.

    Dat probeer ik dus ook te doen... genieten van elke dag die je met je familie en vrienden doorbrengt. Geniet van het leven, de wereld draait toch wel door... En wie weet is het morgen wel over.
    [/wijze woorden van ome Dylan]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    LIEBEXDICH schreef:
    Myn mening kan bot overkomen,maar de herdenking is een uur geleden afgelopen&dan plaats je dit? Open dan een topic waar mensen alles over MJ kwyt kunnen,want dit is wel heel kort dag.TUURLYK iedereen moet door,maar een beetje begrip tonen kan wel toch?fans willen hun gevoelens misschien wel delen?by een familielid ga je na een uur na de begravenis toch ook niet denken, 't is gebeurd we gaan verder

    Michael Jackson is een week dood, en nog elke dag gaat het over hem. I mean, elke seconde sterven er mensen. En ga nou niet zeiken: 'MJ was wel wereldbekend, hij is meer dan andere mensen blabla.' Want innerlijk, gewoon de persoon zelf, is iedereen fucking gelijk.