• Dear Quizletters,

    Bij deze wil ik laten weten dat ikzelf, niet van plan ben om (na dit topic) nog maar een topic te openen of een reactie na te laten op een van de andere topics. Ik zeg en meld dit oa om de mensen die michael jackson niet mochten, of niet van zijn muziek hielden, ergens ook wel gelijk te geven.

    Want zeg nu zelf. Genoeg is genoeg. De arme man is dood. Wees blij voor hem dat hij naar een betere plek is. Maar de wereld is niet gestopt met draaien. Die gaat gewoon door.
    Ik vraag niet om discussies, welles nietes spelletjes, hierbij hoop ik alleen dat ook de mj-fans een beetje beseffen dat, hoe lief de reacties ook zijn, hij komt niet meer terug, hij is echt dood, het is gewoon einde verhaal.

    Natuurlijk is het ontzettend erg en ja ook ik vind het ontzettend erg. Maar het word tijd dat we ons weer op de gewone dagelijkse dingen gaan richten en ook naar ander nieuws kijken/luisteren wat nu totaal genegeerd en overzien word. En kom nu alsjeblieft niet met 'je weet niet hoe erg het is voor de fans blabla..' Want dat weet ik wel degelijk. Ik ben met hem opgegroeit, altijd naar hem geluisterd, alles.. Dus ik weet wel delgeijk hoe het voelt. Maar waarom zou je in ellende wegkwijnen? Als je ook kan stil staan bij de mooie herrineringen van hem, zonder dat andere last van je hebben.

    Doe met de info wat je wilt. Maar ga geen ruzie lopen maken, dat zeg ik bij voorbaad al. Ik hoop dat ik bepaalde users tot inzien kan laten komen mede door dit stukje tekst.

    Edit: Ik merk dat veel het op een totaal andere manier opvatten én dus helemaal verkeerd. Ik ontneem niemand de zeggenschap van het rouwen, helemaal niemand. Ik maak enkel een opmerking over de manier waarop. Wil je iemand respectere, vereren, ophemelen, helemaal prima. Maar denk daar dan ook aan als hij nog leeft..


    Wie du mir, so ich dir.

    Wel even een soort van elkaars mening blijven respecteren svp :'') :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Exception schreef:
    (...)
    Michael Jackson is een week dood, en nog elke dag gaat het over hem. I mean, elke seconde sterven er mensen. En ga nou niet zeiken: 'MJ was wel wereldbekend, hij is meer dan andere mensen blabla.' Want innerlijk, gewoon de persoon zelf, is iedereen fucking gelijk.

    Dat zeggen de famous people om de infamous people stil te houden :')
    Cause it's not true, zojuist bewezen met die herdenking.

    Nou heeft wel mega veel voor de muziek gedaan ._.
    Veel mesen geïnspireerd, in de muziek en daarbuiten.


    BAM!

    Michael wilde zo normaal mogelijk door het leven. Hij ging vermomd om boodschappen te kunnen doe en dat vond hij leuk! Ik denk dat hij helemaal niet gewild had dat iedereen er zo lang over door gaat. We mogen hem natuurlijk niet vergeten want hij heeft veel voor de muziek en het rascisme gedaan.


    -

    Zoals ik al een een topic gezegd heb: Ik hoop dat hij het nu beter heeft in de hemel dan dat hij het op aarde had.

    Ik was nooit voor of tegen hem, heb ook nooit het nieuws rond MJ gevolgd, maar na zijn einde heb ik toch wel wat liedjes gedownload. Ik kwam tot de conclusie dat ik ze allemaal al kende en de liedjes goed vond. Dat zal ook zo blijven, maakt niet uit of hij nog levend is of niet.

    okj je hebt gelijk over de wereld draait door
    maar mensen willen mike ook nog bedanken
    ik bedoel ij heeft de kij in de wereld anders laten zien. hij was de eerste zwarte op tv en daarom kwamen er telkens meer.
    en je bent 18 dat is 1990 en jakie is geboren op 1958 50 jaar zo dan was ij al 32 toen had hij al bijna alle albums verkogt enzo zo dat valt ook wel weer mee samen opgegroeit. hij gaf ons voorbeelden bragt geld uit aan goede doelen hij veranderde alles. (denk daar maar is over na)---totaal niet boos bedoeld hoor. maar ik vind het wel raar. mensen zaten allemaal te zeiken van raar doet neus operatie bleekt zihzelf et etz en nu zijn zo zo fan van hem zo wathefukie he
    maar hij heeft eindelijk wel rust(hopelijk als er hemel is enzo agh ja hou me mond al)

    neela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Philadelphia schreef:
    Ik ga niet zeggen dat ik blij ben dat hij weg is, want ik vind dat we gewoon weer een groot talent kwijt zijn. Maar al dat gedoe erond vind ik erover. Ik bedoel, hij is toch ook maar eens mens. En zeg nou zelf; het zat er gewoon aan te komen...


    Mee eens. :Y)


    You'll never ever ever be mine.

    Neela schreef:
    okj je hebt gelijk over de wereld draait door
    maar mensen willen mike ook nog bedanken
    ik bedoel ij heeft de kij in de wereld anders laten zien. hij was de eerste zwarte op tv en daarom kwamen er telkens meer.
    en je bent 18 dat is 1990 en jakie is geboren op 1958 50 jaar zo dan was ij al 32 toen had hij al bijna alle albums verkogt enzo zo dat valt ook wel weer mee samen opgegroeit. hij gaf ons voorbeelden bragt geld uit aan goede doelen hij veranderde alles. (denk daar maar is over na)---totaal niet boos bedoeld hoor. maar ik vind het wel raar. mensen zaten allemaal te zeiken van raar doet neus operatie bleekt zihzelf et etz en nu zijn zo zo fan van hem zo wathefukie he
    maar hij heeft eindelijk wel rust(hopelijk als er hemel is enzo agh ja hou me mond al)

    neela
    Ik heb ook niet gezegd dat ik de enigste was die met hem opgegroeid is. En dat met hem-zijn muziek ben opgegroeit. Maar daarmee wilde ik alleen maar duidelijk maken dat ik wel degelijk besef wat hij voor de wereld heeft betekend. Maar mensen gaan er gewoon op de verkeerde manier mee om, en ik merk maar weer. Dat als ik het met normaal taalgebruik zeg, het kwartje gewoon niet valt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Gisteravond was ik er gewoon een beetje vol van,dan kan hier niet tegen.Tuurlyk ieder is't zelfde,daar heb je helemaal gelyk in.Maar weet je,de dood van MJ is een hype.Dat is over een tydje afgelopen.dit hoort er allemaal gewoon by.En dit zal by andere muzieklegendes ook gebeuren&daar kan je niks tegendoen.oké iedereen moet verder.Maar besef wel hoe jy reageert als iemand overlijd waar je fan van


    Blame it on the alcohol

    Ben/was.Dan lijkt 't my dat je graag wil weten van hoe of wat toch. Ik tenminste wel. En dan ga je na een paar dagen na de begravenis echt wel weer verder.Maar als fan is 't nog even leuk om de concerten etc. te zien,maar dat stopt na een week en ga je automatisch wel weer verder;)


    Blame it on the alcohol

    Ik vind dat je gelijk hebt.


    Mew <3

    Ik ben het met je eens. ik word een beetje shaggerijnig van het omg hij is dood gedoe. het is een groot verlies voor de pop/muziek industrie daar ben ik het over eens. maar die arme man is nu zo veel beter af.


    We can only learn to love by loving.

    Prodigy schreef:
    Zoals ik al een een topic gezegd heb: Ik hoop dat hij het nu beter heeft in de hemel dan dat hij het op aarde had.

    Ik was nooit voor of tegen hem, heb ook nooit het nieuws rond MJ gevolgd, maar na zijn einde heb ik toch wel wat liedjes gedownload. Ik kwam tot de conclusie dat ik ze allemaal al kende en de liedjes goed vond. Dat zal ook zo blijven, maakt niet uit of hij nog levend is of niet.


    Tanya is de beste.

    Ein-de-lijk iemand die toch hetzelfde denkt als mij. Jah het is erg, so what. Iedereen gaat dood, legende of niet. En wat Exception zegt, ik kan haar geen ongelijk geven: Mj was misschien wereldbekend, maar hij is daarom niet meer dan andere personen dus please stop met die topics altijd en alleen over MJ. Het is erg dat hij dood is, maar get over it. Hij was ook maar een persoon - misschien meer van plastic maar dat was zijn eigen fout - maar damn, stop gewoon met die heisa errond, dat word echt irritant voor de mensen die het wel erg vinden maar niet een hele tijd rouwen enz. De wereld draait verder, ook zonder MJ.

    LIEBEXDICH schreef:
    Myn mening kan bot overkomen,maar de herdenking is een uur geleden afgelopen&dan plaats je dit? Open dan een topic waar mensen alles over MJ kwyt kunnen,want dit is wel heel kort dag.TUURLYK iedereen moet door,maar een beetje begrip tonen kan wel toch?fans willen hun gevoelens misschien wel delen?by een familielid ga je na een uur na de begravenis toch ook niet denken, 't is gebeurd we gaan verder
    Nee maar toen mijn moeder stierf, zat ik ook niet de hele dag over haar tepraten enzo en dat gebeurt bij hem wel hij is al een week dood, dus nu mag het wel wat minder worden.

    @ KirstenSnaps,
    Ik ben het helemaal met je eens, AMEN_O_


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;