• Dear Quizletters,

    Bij deze wil ik laten weten dat ikzelf, niet van plan ben om (na dit topic) nog maar een topic te openen of een reactie na te laten op een van de andere topics. Ik zeg en meld dit oa om de mensen die michael jackson niet mochten, of niet van zijn muziek hielden, ergens ook wel gelijk te geven.

    Want zeg nu zelf. Genoeg is genoeg. De arme man is dood. Wees blij voor hem dat hij naar een betere plek is. Maar de wereld is niet gestopt met draaien. Die gaat gewoon door.
    Ik vraag niet om discussies, welles nietes spelletjes, hierbij hoop ik alleen dat ook de mj-fans een beetje beseffen dat, hoe lief de reacties ook zijn, hij komt niet meer terug, hij is echt dood, het is gewoon einde verhaal.

    Natuurlijk is het ontzettend erg en ja ook ik vind het ontzettend erg. Maar het word tijd dat we ons weer op de gewone dagelijkse dingen gaan richten en ook naar ander nieuws kijken/luisteren wat nu totaal genegeerd en overzien word. En kom nu alsjeblieft niet met 'je weet niet hoe erg het is voor de fans blabla..' Want dat weet ik wel degelijk. Ik ben met hem opgegroeit, altijd naar hem geluisterd, alles.. Dus ik weet wel delgeijk hoe het voelt. Maar waarom zou je in ellende wegkwijnen? Als je ook kan stil staan bij de mooie herrineringen van hem, zonder dat andere last van je hebben.

    Doe met de info wat je wilt. Maar ga geen ruzie lopen maken, dat zeg ik bij voorbaad al. Ik hoop dat ik bepaalde users tot inzien kan laten komen mede door dit stukje tekst.

    Edit: Ik merk dat veel het op een totaal andere manier opvatten én dus helemaal verkeerd. Ik ontneem niemand de zeggenschap van het rouwen, helemaal niemand. Ik maak enkel een opmerking over de manier waarop. Wil je iemand respectere, vereren, ophemelen, helemaal prima. Maar denk daar dan ook aan als hij nog leeft..


    Wie du mir, so ich dir.

    LIEBEXDICH schreef:
    Myn mening kan bot overkomen,maar de herdenking is een uur geleden afgelopen&dan plaats je dit? Open dan een topic waar mensen alles over MJ kwyt kunnen,want dit is wel heel kort dag.TUURLYK iedereen moet door,maar een beetje begrip tonen kan wel toch?fans willen hun gevoelens misschien wel delen?by een familielid ga je na een uur na de begravenis toch ook niet denken, 't is gebeurd we gaan verder

    Damn XD Had het topic dan goed gelezen en niet half z'n gat -zoals ze hier zeggen- En wat betreft je laatste zin, die ik in het vet heb gezet: Sinds wanneer zijn fans familie van MJ? Vertel me dat eens, dat zou ik toch graag willen weten. En bij een familielid praat je er niet de hele dag over, daar zet je je erover - en dat is toch wel een stùk moeilijker als bij een man die je alleen kent van op de TV te zien etc.

    Je hebt helemaal gelijk.
    Maar ik persoonlijk kan me ergeren aan mensen die er totaal geen respect voor hebben, en in een herdenkingstopic (!) gaan zitten zeggen dat hij naar de hel mag fsoo.


    ok

    Neem dit niet verkeerd op. Maar ik ga wel zagen over dat hij een wereldster is en blabla.. Maar het is wel zo! Hij heeft wel wat gedaan voor de wereld en zijn muziek is geweldig. Michael Jackson kan dan wel lichamelijk dood zijn. Hij zal altijd hier aan wezig zijn. Het is nu aan de rest van de wereld om Michael Jackson te doen voort leven, zoals het maken van Topics, zijn muziek luistere. en blabla. Wij kunnen hem terug laten leven. Niet lichamelijk. Maar you know what i mean xD

    Ok let niet op mijn zever.


    Your Butt is Mine!

    Masterpiece schreef:
    Je hebt helemaal gelijk.
    Maar ik persoonlijk kan me ergeren aan mensen die er totaal geen respect voor hebben, en in een herdenkingstopic (!) gaan zitten zeggen dat hij naar de hel mag fsoo.

    Ik heb je gisteren toch al op msn gezegd waarom ik dat zei eah?

    Masterpiece schreef:
    Je hebt helemaal gelijk.
    Maar ik persoonlijk kan me ergeren aan mensen die er totaal geen respect voor hebben, en in een herdenkingstopic (!) gaan zitten zeggen dat hij naar de hel mag fsoo.

    Dat is indaad respectloos.
    Dat die mensen lekker opkrassen uit dat topic. o.O

    Dieje gast is gewoon het slachtoffer geweest van zijn eigen succes. En al dat gedoe erond. Tja, dat was wel te verwachten zeker??


    Got up on the wrong side of life today

    Ik vind het een grote fout dat hij zo met zijn lichaam geknoeid heeft, maar je hebt gelijk hij is dood, we hadden al lang niet meer van hem gehoord, ik toch:P en nu opeens is er zoveel aandacht naar hem, hadden ze dat niet beter gedaan toen hij er wel was? Hij zal het toch niet meer weten.