• De stelling van vandaag luidt:
    School examens zouden moeten worden afgeschaft, ze zorgen voor te veel stress onder de leerlingen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    ILoveHajar schreef:
    Oneens.
    Die stress is voor je eigen bestwil en daar kom je wel doorheen, een examen kun je een keer doen + een herkansing, meer niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens,

    Oneens,
    Als je later studeerd/werkt heb je ook die stress, dus dit is alleen nog maar een voorbereiding.


    Als je maar een ananas hebt..

    schaf de pww weken dan ook maar gelijk af.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Onneens. Die stress hoefde er niet te zijn als je gewoon weet dat je het goed hebt gemaakt.

    Examens vallen uiteindelijk best mee, dus oneens.


    blame the bully.

    Oneens. Het is voor je eigen bestwil. En waar heb je anders al die tijd voor geleerd?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ehh, spreekt voorzich?

    ik vind het zoiezo al raar dat het een stelling is,

    zo zwaar oneens.

    btw. als je het niet haalt, getuigd dat toch ook dat je een bepaald niveau niet aankan?

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    oneens,
    want de pwweken mogen dan zeker wel doorgaan ¬¬"

    nee, als je goed leert hoef je ook niet gestresst te zijn.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    niet mee eens.

    De examens zijn juist goed .Ik heb dan altijd al om 10.05 gedaan , daarna lekker shoppen :D


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    oneens


    I need you like a heart needs a beat

    Oneens.
    Anders zou je veel meer testen doen in het jaar en je kan je zoiezo je punten ophalen.Soms is dat wel nodig,en door de stress ben je gemotiveerder.

    TaraChaos schreef:
    ik vindt ze overbodig , moesten ze meer 'grotere' toetsen geven tijdens het jaar zou het een pak minder zijn en leer je over een uitgestrekte tijd , de examens zorgen indd alleen maar voor stres

    <3