• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    Ik dacht trouwens dat Dracula wél een Vampier was? :P


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ik dacht trouwens dat Dracula wél een Vampier was? :P

    is dat dan niet? ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ze kunnen niet bewijzen dat hij een vampier is maar hoe bewijs je of iemand een vampier is?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Meadow schreef:
    Ik dacht trouwens dat Dracula wél een Vampier was? :P

    Neen,hij was het niet ^^. Hij was een soort president,maar hij werd gevreesd door de mensen door het een of het ander [weet het hele verhaal niet meer]. Maar een hele goede vriendin van mij woont in roemenië,en die gaat elke zomer het kasteel van dracula bezoeken. Dus die kent heel zijn geschiedenis. En ze zei dat hij geen vampier was.

    Dat was 'ie toch ook? ^^


    Scream for mercy!

    oh, en mij maakt het niet zoveel uit hoe vampieren zijn. De Twilight-wampieren zijn voor mij net zo reeel als die van Blade.
    Maar ik vind die van Twilight wel het coolste ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]


    Let the Night embrace you

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Neen,hij was het niet ^^. Hij was een soort president,maar hij werd gevreesd door de mensen door het een of het ander [weet het hele verhaal niet meer]. Maar een hele goede vriendin van mij woont in roemenië,en die gaat elke zomer het kasteel van dracula bezoeken. Dus die kent heel zijn geschiedenis. En ze zei dat hij geen vampier was.

    oh. er was ook een verhaal van een vrouw, en die vermoorde jonge meisjes en nam een bad in hun bloed om jong te blijven. Misschien is het zoiets


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik kijk altijd supernatural
    en ik vind dat ze de vampiers daar wel goed in doen

    toch?


    To The Stars Through Adversity

    Meadow schreef:
    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]

    dat van die knoflook en kruizen vindt ik echt dom [don't kill me]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Meadow schreef:
    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]


    dat vint ik wel de beste vampieren :Y)


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Meadow schreef:
    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]

    i know maar als je Darren Shan moet geloven klopt dat weer niet
    en ik ben ook bleek, er zijn mensen met natuurlijke hoektanden en begin inet over de zon want er zjn mensen die ook niet tegen de zon kunnen(is een ziekte).

    wie moeten we nu geloven, Drakula die geen vampier is of Darren Shan die het ook niet is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    GoldenShot schreef:
    (...)
    oh. er was ook een verhaal van een vrouw, en die vermoorde jonge meisjes en nam een bad in hun bloed om jong te blijven. Misschien is het zoiets

    Nee,zo iets was het niet [of toch in ieder geval niet dat ik het me kan herinerren ^^]

    Dracula was geen vampier nee. Hij was een heerser achtig iemand die nogal wreed was en onder andere hoofden van doden op houten palen geloof ik in zijn tuin zette om zo anderen af te schrikken.

    Maar vampieren zijn cool:)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Dracula was geen vampier nee. Hij was een heerser achtig iemand die nogal wreed was en onder andere hoofden van doden op houten palen geloof ik in zijn tuin zette om zo anderen af te schrikken.

    Maar vampieren zijn cool:)
    xoxo

    oe hij is liefff


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥