• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]
    Edward Cullen zou hier op reageren met "Myth" (nerd)


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)Edward Cullen zou hier op reageren met "Myth" (nerd)


    Jaaaaa =D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vampieren bestaan niet. Verder weet ik niet wat je dr over kan zeggen:'].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ieuw Dracula is eng. Op de kaft van mijn boek staat echt eeb vat engen Dracula


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    LALALALALA schreef:
    Vampieren bestaan niet. Verder weet ik niet wat je dr over kan zeggen:'].

    hoe weet je dat nou?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Weetje, ik las laatst een paar bladzijden van een boek van de Daren Shan (ofzo) Saga, ik vond het niks. I love vampires who sparkle, niet de vampieren hoe ze daar beschreven worden. Het spijt me zeer, ik vind ze daar engig. Ik las net ergens in dit topic iets over dat zonlicht gebeuren, de zon schijnt altijd maar zodra de zon fel schijnt, reageert hun huid daar op. De Cullens dragen bijna altijd iets met lange mouwen, als de zon dan schijnt doen ze hun kop omlaag en lopen ze naar de auto. Dat stond op de site van Stephenie Meyer (schrijfster). En ik vind de manier hoe je vampieren dood in de Twilight Saga ook wat realistischer dan de legendes van Dracula en weet ik veel wat. Een vampier in stukken scheuren en dan verbranden is toch logies? XD

    Maar wat ik vooral denk over het houden van vampieren is dat het te maken heeft met welke Saga je het eerst hebt gelezen. Begon je met de Twilight Saga, dan zul je meer een voorstander zijn van de Twilight vampires. Begon je met Daran Shan (ofzo) dan zul je die vampieren leuker vinden. Maar ieder zijn eigen mening! ;]

    I love vampires who sparkle! <3

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:00 ]


    -

    Freakdog schreef:
    (...)

    Jaaaaa =D

    Edwaaard ;D


    -

    Meadow schreef:
    Een Vampier is bleek, heeft meestal hoektanden, heeft geen spiegelbeeld en staat nooit op foto's, een Vampier kan niet tegen knoflook, zilver en kruizen en nog meer hoor. :]


    jah dat zijn de beste vampieren vind ik oowk XD maar like, like like... ik krijg opeens een idee voor een serie xD die ga ik ff maken, njaa mini serie XD is grappig die verwijder ik denk ik toch weermaar dna heb ikw at te doen. owja, trouwens.


    ik vind vamopieren super koel, en ben eht eens met meadow dat dat echt tekenen vanvampieren zijn

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:08 ]

    Selfdestruct schreef:
    Weetje, ik las laatst een paar bladzijden van een boek van de Daren Shan (ofzo) Saga, ik vond het niks. I love vampires who sparkle, niet de vampieren hoe ze daar beschreven worden. Het spijt me zeer, ik vind ze daar engig. Ik las net ergens in dit topic iets over dat zonlicht gebeuren, de zon schijnt altijd maar zodra de zon fel schijnt, reageert hun huid daar op. De Cullens dragen bijna altijd iets met lange mouwen, als de zon dan schijnt doen ze hun kop omlaag en lopen ze naar de auto. Dat stond op de site van Stephenie Meyer (schrijfster). En ik vind de manier hoe je vampieren dood in de Twilight Saga ook wat realistischer dan de legendes van Dracula en weet ik veel wat. Een vampier in stukken scheuren en dan verbranden is toch logies? XD

    Maar wat ik vooral denk over het houden van vampieren is dat het te maken heeft met welke Saga je het eerst hebt gelezen. Begon je met de Twilight Saga, dan zul je meer een voorstander zijn van de Twilight vampires. Begon je met Daran Shan (ofzo) dan zul je die vampieren leuker vinden. Maar ieder zijn eigen mening! ;]

    I love vampires who sparkle! <3



    Schat ik ben het helemaal met je eens.
    Ik las Twilight voor het eerst [voor de film en in het engels] en daarna pas Darren Shan, ik vond het niks.

    Edwaaaaaaaaaaard 8D

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:06 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    SleepingSun schreef:
    (...)
    hoe weet je dat nou?
    Nou omdat ze nooit gezien zijn. Net als dat feeen, kabouters en vliegende tapijten niet bestaan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Selfdestruct schreef:
    Weetje, ik las laatst een paar bladzijden van een boek van de Daren Shan (ofzo) Saga, ik vond het niks. I love vampires who sparkle, niet de vampieren hoe ze daar beschreven worden. Het spijt me zeer, ik vind ze daar engig. Ik las net ergens in dit topic iets over dat zonlicht gebeuren, de zon schijnt altijd maar zodra de zon fel schijnt, reageert hun huid daar op. De Cullens dragen bijna altijd iets met lange mouwen, als de zon dan schijnt doen ze hun kop omlaag en lopen ze naar de auto. Dat stond op de site van Stephenie Meyer (schrijfster). En ik vind de manier hoe je vampieren dood in de Twilight Saga ook wat realistischer dan de legendes van Dracula en weet ik veel wat. Een vampier in stukken scheuren en dan verbranden is toch logies? XD



    jaah daar heb je wel een beetje gelijk in, :P zowiezo houd iedereen van andere vampieren:P
    Maar wat ik vooral denk over het houden van vampieren is dat het te maken heeft met welke Saga je het eerst hebt gelezen. Begon je met de Twilight Saga, dan zul je meer een voorstander zijn van de Twilight vampires. Begon je met Daran Shan (ofzo) dan zul je die vampieren leuker vinden. Maar ieder zijn eigen mening! ;]

    I love vampires who sparkle! <3




    jaah daar heb je wel een beetje gelijk in, :P zowiezo houd iedereen van andere vampieren:P


    oeps ik zette de tekst op de verkeerde plek XD

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:11 ]

    Hihi, mensen zijn heteens met mij, dat is ook voor het eerst :Y)


    -

    LALALALALA schreef:
    (...)Nou omdat ze nooit gezien zijn. Net als dat feeen, kabouters en vliegende tapijten niet bestaan?

    heb jij ooit zuustof gezien? ik niet dan zou zuurstof ook niet bestaan, of wat dag je van de zwaartekragt, en ik ben echt blij dat die dingen bestaan.

    @Selfdestruct
    dat klopt niet helemaal(van dat wat je het eerst kant geloof je).
    ik heb eerst Twilight(best een kut naam om te schrijven) gezien en daarna pas de boeken van Darren Shan gelezen en noch vind ik de boeken van Darren Shan aanneemlijker.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 18:16 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    heb jij ooit zuustof gezien? ik niet dan zou zuurstof ook niet bestaan, of wat dag je van de zwaartekragt, en ik ben echt blij dat die dingen bestaan
    Nee maar daarvan is het wel bewezen dat ze bestaan, van vampiers niet.;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Nee maar daarvan is het wel bewezen dat ze bestaan, van vampiers niet.;]
    nee ok dat is waar maar het zou kunnen net zo als met de hemel en God. En vampieren bestaan wel en ja het is bewezen

    Hoe hebben ze eigenlijk bewezen dat zuurstof bestaat?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;