• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    Aristocrat schreef:
    (...)
    het doet me eerder denken aan de film; Stay Alive waar Miss Elizabeth Bathory in voor kwam en het verhaal wat bekender werd...
    ken die film niet ga hem een keer huren


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook, maar ik geloof eerder Darren Shan dan Twilight.

    Daar ben ik het mee eens :Y) ookal vind ik mijn leer bekleed vampier theorie een leuk plaatje =3 Ik geloof gewoon niet dat vampieren 'sparkel in the sunlight' XD


    Slowly floating to the sky...

    @ Aristocrat: Die Vampieren zijn ook leuk. :3

    Eigenlijk heb je wel veel soorten Vampieren. x)
    Aristocratische vampieren, fee Vampieren (Die Vampieren dat je net zei, Aristocrat), ... :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @GoldenShot: Tja,
    Knoflook komt door de sterke geurzin,
    Die kruizen komen doordat een Vampier niet gedoopt is door Christenen en dat zilver denk ik omdat dat zo blinkt. :P

    met dat zilver kan ik best leven, maar knoflook... er zijn toch nog andere dingen die stinken? ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Daar ben ik het mee eens :Y) ookal vind ik mijn leer bekleed vampier theorie een leuk plaatje =3 Ik geloof gewoon niet dat vampieren 'sparkel in the sunlight' XD


    Ja, dit vind ik echt zo raar.
    ik bedoel, en dan gaan ze op de meest regenachtige plaats wonen.
    Alsof er daar nevernooit een héél klein streepje zonlicht is.
    En dat met die ogen is toch ook best idioot, want dat merk je toch direct (deed bella toch)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    SleepingSun schreef:
    (...)ken die film niet ga hem een keer huren

    Hijs echt kewl, kheb um thuis =3 Het gaat over een video spel die mensen uitmoordt zeg maar en dat komt door een vloek van Bathory etc etc (zip)


    Slowly floating to the sky...

    GoldenShot schreef:
    (...)
    met dat zilver kan ik best leven, maar knoflook... er zijn toch nog andere dingen die stinken? ^^
    dat zilver vind ik juist zo vreemd klinken, ik weet dat hun zintuigen er sterk zijn maar dna moeten ze toch ook niet tegen de glinsterende maan in het water kunnen of tegen sterren?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Meadow schreef:
    @ Aristocrat: Die Vampieren zijn ook leuk. :3

    Eigenlijk heb je wel veel soorten Vampieren. x)
    Aristocratische vampieren, fee Vampieren (Die Vampieren dat je net zei, Aristocrat), ... :]

    Yup Yup ^^ Volgens mij is dit een van mijn favo topics (zip) I love vampiers =3 Je hebt ook vampieren die op energie voeden... (zip) maar das nou weer iets anders, en de Cults die geloven dat ze vampier zijn...


    Slowly floating to the sky...

    De vampieren van twilight zijn de enige die ik interessant vind eigenlijk. Ik vond vampieren ervoor maar niets, maar hoe zij het beschrijft wel. Maar ja zo heeft iedereen zijn mening hé.


    You're a star in heaven.

    Dreamcatcher schreef:
    (...)

    Ja, dit vind ik echt zo raar.
    ik bedoel, en dan gaan ze op de meest regenachtige plaats wonen.
    Alsof er daar nevernooit een héél klein streepje zonlicht is.
    En dat met die ogen is toch ook best idioot, want dat merk je toch direct (deed bella toch)

    Waahaha XD Mijn mening; Ik vond de film en boek niet leuk, omdat ik in andere vampieren geloof enzo. Ookal heb ik er wel een serie over (zip) het is gewoon experimenteren met de vele soorten vampieren, en in dit geval, vampieren die in de zonlicht glitteren... ;D


    Slowly floating to the sky...

    en ik schrijf een TW serie omdat Carlisle een totale hottie is (zip)


    Slowly floating to the sky...

    En nu heeft die vampieren jongen,van bij mij op msn. Quizlet gezien. Omdat ik perongeluk de link van iets naar hem stuurde,vanplaats naar iemand anders ;O

    Oké, ik was fout met zilver. :X
    Weerwolven kunnen daar niet tegen. :X

    Sorry!


    Let the Night embrace you

    BlackKeys schreef:
    De vampieren van twilight zijn de enige die ik interessant vind eigenlijk. Ik vond vampieren ervoor maar niets, maar hoe zij het beschrijft wel. Maar ja zo heeft iedereen zijn mening hé.

    Ik persoonlijk vond die in The Underworld beter ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Ik persoonlijk vond die in The Underworld beter ^^


    Die heb ik nooit gezien dus ik zou het niet weten :'D


    You're a star in heaven.