• Hier kan je over Vampieren praten.

    En maak hier alsjeblieft geen ruzie.
    Iedereen heeft zijn eigen mening.


    Let the Night embrace you

    SleepingSun schreef:
    (...)
    i know maar als je Darren Shan moet geloven klopt dat weer niet
    en ik ben ook bleek, er zijn mensen met natuurlijke hoektanden en begin inet over de zon want er zjn mensen die ook niet tegen de zon kunnen(is een ziekte).

    wie moeten we nu geloven, Drakula die geen vampier is of Darren Shan die het ook niet is

    Ik weet het zelf ook niet wie te geloven^^. Maar op dit moment geloof ik mijn vriendin uit Roemenië. Ze zei trouwens wel dat hij echt heeft bestaan,maar niet een vampier was. Dat alleen de mensen voor hem gevreesd waren [denk ik dan toch].

    Ik vind de manier waarop Darren Shan het verteld en beschrijft het meest geloofwaardig en twilight is ook wel te geloven ergens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @GoldenShot: Tja,
    Knoflook komt door de sterke geurzin,
    Die kruizen komen doordat een Vampier niet gedoopt is door Christenen en dat zilver denk ik omdat dat zo blinkt. :P


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Ik dacht trouwens dat Dracula wél een Vampier was? :P
    Hij was geen vampier,,maar moest van docters wel bloed drinken..


    Imperfection Is Beautiful

    als je zegt vampier
    dan denk ik automatisch aan edward cullen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    r0ckstar schreef:
    (...)

    dat vint ik wel de beste vampieren :Y)

    Ik ook, dat zijn de Vampieren uit de mythes en legendes! ^^


    Let the Night embrace you

    Ik denkm automatisch aan Jasper Hale ;d


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    r0ckstar schreef:
    (...)

    dat vint ik wel de beste vampieren :Y)

    de echte als je vampier zegt denken 9 van de 10 aan die wezens(als ze niet Twilight 'gek' zijn).
    als ik het aan mijn nichtje zou vragen zou zij me dat vertellen^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    het is nou niet dat ik twilight gek ben. helemaal niet zelfs, maar je kunt gewoon niet over die hype heen. dat is onmogelijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    GoldenShot schreef:
    (...)
    oh. er was ook een verhaal van een vrouw, en die vermoorde jonge meisjes en nam een bad in hun bloed om jong te blijven. Misschien is het zoiets

    Dat was Elizabeth Bathory, een Countess. Ze deed omdat ze geloofde dat ze daardoor jong zou blijven. Want het zat zo;
    een jonge meisje knipte volgens mij haar haar, en snee perongeluk Miss Bathory. Toen stak Bathory dat meisje neer met de schaar en het viel op Bathory... ze dacht dat haar huid zachter en jonger uitzag, dus badde ze in haar bloed...
    tenminste zo iets, kweet niet hoe het zat, of het meisje zich per ongeluk sneed of watever, maar dat wijf was totally loco o_o


    Slowly floating to the sky...

    Aristocrat schreef:
    (...)
    Dat was Elizabeth Bathory, een Countess. Ze deed omdat ze geloofde dat ze daardoor jong zou blijven. Want het zat zo;
    een jonge meisje knipte volgens mij haar haar, en snee perongeluk Miss Bathory. Toen stak Bathory dat meisje neer met de schaar en het viel op Bathory... ze dacht dat haar huid zachter en jonger uitzag, dus badde ze in haar bloed...
    tenminste zo iets, kweet niet hoe het zat, of het meisje zich per ongeluk sneed of watever, maar dat wijf was totally loco o_o
    ieuwO,O
    dat doet me denken aan die film De gebroeders Grimm

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:45 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    En ik geloof in 'The Leather Clad Vampire' gewoon de sexy vampieren, die je verleiden, mee naar huis nemen en je leeg zuigen. LOL! XD I love vampire's :3 Alle soorten. ^^ Het is kewl hoe elk schrijver de vampier een eigen twist geeft =D


    Slowly floating to the sky...

    Geesz schreef:
    Ik vind de manier waarop Darren Shan het verteld en beschrijft het meest geloofwaardig en twilight is ook wel te geloven ergens.


    Dat heb ik ook, maar ik geloof eerder Darren Shan dan Twilight.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    SleepingSun schreef:
    (...)ieuwO,O
    dat doet me denken aan die film De gebroeders Grimm

    het doet me eerder denken aan de film; Stay Alive waar Miss Elizabeth Bathory in voor kwam en het verhaal wat bekender werd...


    Slowly floating to the sky...

    En ik begin steeds meer en meer geïnstresseert te worden in vampieren :).