• Wat is het ergste wat jij ooit hebt gedaan? Dus waar jou ouders het aller boost om waren geworden.

    LIEGEN !!!!
    daar heb ik zwelf ook een hekel aan :'DD


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb me moeder geslagen :$


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Haar verven o.o'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb de deur kapot geramt en de ton afgebrand O.o
    Maar niet met opzet allemaal:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    Geld uitgeven aan posters.

    omg dit klinkt zo nerd maar toch.. me moeder vind het zonde van me geld, en wordt soms wat bozig als ik weer met posters terug kom van de stad.

    Maar ze zijn nooit echt boos geweest^^ Het is wel relaxed bij mij thuis.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb me moeder geslagen :$



    Omg. waarom dat?
    Als ik dat zou doen wordt ik per direct het huis uitgeschopt O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Haar verven o.o'

    Gelukkig mag ik dat wel ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik: Ik was een keer weggelopen van huis en een uur later kwam ik trug want het was veel te heet buiten. Me ma was echt MegaMegaMegaMega boos. Ik was 6 toen ik dat deed XD

    Haar verven o.o'

    Datmag ik gewoon,me ma vind het zelfs leuk als ik dat doe

    toen ik het raam van onze voordeur had stuk gegooit.
    maar dat was m'n moeders eigen schuld, ze liep me op te jagen terwijl ze zag dat ik me al hartstikke aan het haasten was ensow, steeds weer echt om de 2 seconden ja schiet nou maar es op ! en ik dan steeds ben toch bezig! en toen stond ik dus me schoenen aan te trekken stond ze van nog 3 seconden , nog 1 seconden ik ga weg dag .
    en toen was ik zo kwaad dat ik de deur dichtsloeg en toen hoorde ik glas gerinkel toen kwam ze uit de auto en ja toen was ze best boos of eigenlijk ze was pislink

    Me moeder uitschelden =,=

    (...)
    Gelukkig mag ik dat wel ^^


    Ik mag het wel maar het was helemaal roze en dat mag ik dus niet.. Dx


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whaaa god toen ik zwemles had vroeger toen moest ik dus schone kleren pakken en toen zei ik: NEE DAT MOET PAPA DOEN dus ik bleef gewoon op de bank zitten en we waren al bijna te laat op de zwemles en toen werd mijn vader boos en toen heeft hij met cola naar me gegooid,maar ik dook weg waardoor het tegen de witte muren kwam en toen werd mijn vader nog kwader xD


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Datmag ik gewoon,me ma vind het zelfs leuk als ik dat doe


    Hmm ik kwam met een knalroze kop thuis terwijl het eerst blond was +-+ dat vond me pa niet zo Dx moest meteen weer verven en toen werd het zwart en dat is het nu nog :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik mag niet tegenspreken