• Wat is het ergste wat jij ooit hebt gedaan? Dus waar jou ouders het aller boost om waren geworden.

    ik mag niet tegenspreken
    Sorry hoor, maar dat vind ik dom. Niet lullig bedoelt, maar ik ben het er met heel veel dingen niet eens, en het lijkt mij gewoon klote om niet je eigen mening te mogen geven wat je van iets vind.

    ik heb toen ik 13 was de duim van me broer naar achteren getrapt tijdens een ruzie m'n broer begon toen te huilen en m'n ouders waren harstikke boos
    ik heb toen 2 weken huisarrest gehad zonder computer of tv ! en m'n broer die duim daar zat een scheurtje in z'n bot en verder was 't gekneusd hij heeft er nu nog last van dat was dus geen goede zet van mij :S

    XD th gaat voor alles(A) ook voor sgool enz:P dus me ouders waren niej bly dat ik daar in keulen lag:P met leer ambetenaren(A)

    Me moeder uitschelden =,=

    JA PRECIES :'DD
    dan fluister ik zo : BITCHYYY O.o en dan hoort ze dat gwn O.< en dan zegt ze : PARDON?! ><


    don't Worry...Be gay.

    (...)Sorry hoor, maar dat vind ik dom. Niet lullig bedoelt, maar ik ben het er met heel veel dingen niet eens, en het lijkt mij gewoon klote om niet je eigen mening te mogen geven wat je van iets vind.
    NIET TEGEN SPREKEN o.O
    Wrm niet :O?
    dat doe ik altijd als ik het er niet mee eens ben ><


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    JA PRECIES :'DD
    dan fluister ik zo : BITCHYYY O.o en dan hoort ze dat gwn O.< en dan zegt ze : PARDON?! ><


    Haha ik leef met jullie mee xD , want ik maak precies het zelfde mee 'stomwijf'fluister je dan en dan horen ze het opeens wel O.o


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb een keer voor 80 euro aan habbocredits gekocht via de huistelefoon x).
    Het ging goed, totdat mijn ouders erachter kwamen.
    Mijn vader was zo boos, dat hij de auto had gepakt en een dag weg is gebleven.
    Muhhaa. Kon ik er wat aan doen dat ik habboverslaafd was?


    I recycle my thoughts.

    Ik heb een keer voor 80 euro aan habbocredits gekocht via de huistelefoon x).
    Het ging goed, totdat mijn ouders erachter kwamen.
    Mijn vader was zo boos, dat hij de auto had gepakt en een dag weg is gebleven.
    Muhhaa. Kon ik er wat aan doen dat ik habboverslaafd was?
    Omg x'D Ik heb amper ruzie met mn ouders xD Mn zus van 16 [bijna 17 0.o] heeft altijd de meeste ruzie en mn zusje van 11 tegenwoordig ook wel vaak xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    me moeder slet noeme:( deed k nie extra was gwn mega kwaad.
    xx.

    (...)NIET TEGEN SPREKEN o.O
    Wrm niet :O?
    dat doe ik altijd als ik het er niet mee eens ben ><


    Ik spreek mn ouders altijd tegen. :P
    Want ik ben het nooooit met ze eens.. :P
    Gheghe.


    AAP

    nou me ouders zijn nooit egt sssssssuuuppeerr boos..
    maar ik heb veel stomme en erge dingen gedaan(duivel)hehehehe....

    nou net als 1. keer:
    nou waren me ouders niet egt super boos maar de moeder van me buur meisje wel heel erg:
    ik had al de hele dag gespeelt met me buurmeije ze heet lisa..
    en nou we hadden het heel gezellig maar later(haar moeder was naar joga) en har vader was thuis en riep haar om binne te komen..
    da vonden we heell jammer.
    ik en lisa wouden nog wat praren dus had ik met haar af ge sproken onder haar kamer raam.. ik ston wel buiten haar thuin.
    maar ik kon haar niet goed verstaan...dus ben ik op het hek geklommen..en bij haar gaan staan(op een soort randje met kleine steendjes en zo)
    en we waren wat aan het praten en toen kwam haar vader boven -.-'
    hij had ons dus betrapt..
    later toen ik weer thuis was kwam haar moeder thuis...-.-'
    diehorden het verhaal van de vader van lisa
    .
    de moeder van lisa werd kwaad!!!
    ze liep naar me huis toe en ging met me vader praten(mijn moeder was weg)en toen de moeder van lisa net klaar was met haar verhaal kwam mijn moedeer thuis en hoorden het verhaal dus ook..-.-'
    later gingen mijn ouders met me praten en kreeg ik straf..
    maar die was niet zo erg..
    wel die van de moeder van lisa:
    we mogten niet meer met elkaar om gaan!!!
    ze vond me een gevaarlijk kind met een slegte invloed!!
    nou een paar dagen later..
    lisa en ik gingen stiekem met elkaar om..
    en maand of 2 laterm ogten we gewoon weer met elkaar om !!!

    (A)(A)

    (...)
    Datmag ik gewoon,me ma vind het zelfs leuk als ik dat doe

    mijn moeder vind da ook gewoon leuk...
    het is wel chill bij mij thuis

    (...)NIET TEGEN SPREKEN o.O
    Wrm niet :O?
    dat doe ik altijd als ik het er niet mee eens ben ><

    ik ook...:P

    Raam van de flat kapot gegooid.

    onbeleeft zijn tegen andere
    ma zeg dieje verdiende de wel


    One Day you'll remember me...