• Ik hoorde een vraag op tv. Dus laat ik die vraag hier ook eens stellen; Mannen met of zonder borsthaar?.

    TaraChaos schreef:
    zonder , maar zon lijn vanonder de navel is wel cute vind'k <3

    Dat wel. (:

    hoe noemt zo'n lijn vanonder de navel weer? Ik heb dat geweten, maar ben het vergeten ><.


    -

    Blondiepants schreef:
    hoe noemt zo'n lijn vanonder de navel weer? Ik heb dat geweten, maar ben het vergeten ><.

    Sexlijntje :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Sexlijntje :')


    Kan zijn, maar ik denk dat we dat hier anders noemen ><. ik kom er ooit wel op.

    edit: Deze smalle streep haar wordt ook wel de happy line of sekslijn genoemd. Het was dus happy line :'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 23:12 ]


    -

    Zonder, maar met een sexlijn


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    100HeteVragen op 2Be:Y)xD heb het ook gezien

    like geef my maar dat kippetje:Y) die man vond ik het beste x)
    dus voor my geen
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    100HeteVragen op 2Be:Y)xD heb het ook gezien

    like geef my maar dat kippetje:Y) die man vond ik het beste x)
    dus voor my geen
    Xx

    En omg,wat zeiden ze nu Oo' u vagina insmeren met honing of cola xD en anders om de 4 dage 1 keer seks xD ik zat hier; wtf Oo'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En omg,wat zeiden ze nu Oo' u vagina insmeren met honing of cola xD en anders om de 4 dage 1 keer seks xD ik zat hier; wtf Oo'


    gha :'D ik heb die aflevering gezien op de pc [a'], was er geen normale geur bij ook?


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En omg,wat zeiden ze nu Oo' u vagina insmeren met honing of cola xD en anders om de 4 dage 1 keer seks xD ik zat hier; wtf Oo'

    ja en die vent maar rieken o_O ik dacht: oko_O ...wat ik me eigenlijk ook afvroeg..het was een test voor de vagina maar waarom zaten die vrouwen dan helemaal bloot?xD Om hem op zijn gemak te stellen ofwa?x'D
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Blondiepants schreef:
    (...)

    gha :'D ik heb die aflevering gezien op de pc [a'], was er geen normale geur bij ook?

    nee kdnk het ni x) kwet wel dat als je zo goed als geen geur hebt= weing(/geen) sex had xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind borsthaar echt vreselijk ;o


    You'll never ever ever be mine.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    nee kdnk het ni x) kwet wel dat als je zo goed als geen geur hebt= weing(/geen) sex had xD
    Xx

    dus je krijgt een geur wanneer je seks hebt gehad? <<


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)
    dus je krijgt een geur wanneer je seks hebt gehad? <<

    hoe meer sex, hoe meer de zuurtegraad wordt gestimuleerd in de vagina,hoe meer geur
    -> die zuurtegraad herstelt zich pas na 4dagen

    zo is het(A) xD
    Xx

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 23:26 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    hoe meer sex, hoe meer de zuurtegraad wordt gestimuleerd in de vagina,hoe meer geur
    -> die zuurtegraad herstelt zich pas na 4dagen

    zo is het(A) xD
    Xx


    Iewl, dus je mag maar om de 4dagen seks hebben? Volgens mij houdt niet iedereen zich daar aan.. Moet trouwens niet echt fris ruiken.


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Iewl, dus je mag maar om de 4dagen seks hebben? Volgens mij houdt niet iedereen zich daar aan.. Moet trouwens niet echt fris ruiken.

    mogen is veel gezegd x) [/je kiest nog immer zelf]
    als je niet tgn het geurtje kan, of ergere geuren wil vermijden..moet je je idd beperken aan maar 1x per 4dgn sex te hbbn ;-)

    + over da fris ruikn-> heb gezien in die aflevering dat mannen juist houden van wt geur & smaak

    ik zat daar echt zo: o_O ok xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....