• Ik hoorde een vraag op tv. Dus laat ik die vraag hier ook eens stellen; Mannen met of zonder borsthaar?.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ja en die vent maar rieken o_O ik dacht: oko_O ...wat ik me eigenlijk ook afvroeg..het was een test voor de vagina maar waarom zaten die vrouwen dan helemaal bloot?xD Om hem op zijn gemak te stellen ofwa?x'D
    Xx

    Nu je het zegt,heb je wel gelijk ja. Maar ik zouw er toch niet hebben willen gezeten hoor,zo helemaal naakt ö En dan iemand die zo simpel weg aan je vagina ruikt Oo'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nu je het zegt,heb je wel gelijk ja. Maar ik zouw er toch niet hebben willen gezeten hoor,zo helemaal naakt ö En dan iemand die zo simpel weg aan je vagina ruikt Oo'

    ja tzou ook ni iets voor my zyn x') like iedereen zit achter dat tvscherm te zien nar je naakt lichaam & ziet hoe een vreemde man aan je vagina zit te snuffelen als een hondj o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    mogen is veel gezegd x) [/je kiest nog immer zelf]
    als je niet tgn het geurtje kan, of ergere geuren wil vermijden..moet je je idd beperken aan maar 1x per 4dgn sex te hbbn ;-)

    + over da fris ruikn-> heb gezien in die aflevering dat mannen juist houden van wt geur & smaak

    ik zat daar echt zo: o_O ok xD
    Xx

    daaamn :'D
    ik zou toch niet graag in die mannen hun plaats zitten hoor o.o


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)
    daaamn :'D
    ik zou toch niet graag in die mannen hun plaats zitten hoor o.o

    whaha x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    whaha x)
    Xx


    ik zou het eigenlijk schaamtelijk vinden moest iemand aan mijn vagina ruiken :X

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 23:35 ]


    -

    Met, een beetje dan. Me doenst like glad geschoren mannen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Blondiepants schreef:
    (...)

    ik zou het eigenlijk schaamtelijk vinden moest iemand aan mijn vagina ruiken :X

    ja ik denk nu wel niet dat een vreemde morgen aan je gaat vrgn : hey mag ik is aan je vagina ruiken? xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ja ik denk nu wel niet dat een vreemde morgen aan je gaat vrgn : hey mag ik is aan je vagina ruiken? xD
    Xx


    Daar heb je een punt, maar ook gewoon...


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt, maar ook gewoon...

    Het blijft gewoon gortig :'D. [Vind het nu best wel grappig over hoe vaak hier op Q. wel niet van die hevige seksdeeltjes geschreven word waar niemand vies van is. En nu we op tv iemand aan een vagina zien ruiken zowat half gaan overgeven xD].

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Het blijft gewoon gortig :'D. [Vind het nu best wel grappig over hoe vaak hier op Q. wel niet van die hevige seksdeeltjes geschreven word waar niemand vies van is. En nu we op tv iemand aan een vagina zien ruiken zowat half gaan overgeven xD].


    Ja, dat is wel ^^
    maar ik denk dat als puntje bij paaltje komt, de helft hier haar neus op trekt in het echt.


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel ^^
    maar ik denk dat als puntje bij paaltje komt, de helft hier haar neus op trekt in het echt.

    Haha zowiezo ^^. Ik vind het echt grappig dat je soms iet leest van een 11 jarige die dan over seks praat. Toen ik zo oud was,dacht ik eerder aan dingen zoals in bomen klimmen en wat ik ging uitspoken dat niet mocht :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Haha zowiezo ^^. Ik vind het echt grappig dat je soms iet leest van een 11 jarige die dan over seks praat. Toen ik zo oud was,dacht ik eerder aan dingen zoals in bomen klimmen en wat ik ging uitspoken dat niet mocht :'D.


    Ik ook hoor, eigenlijk begon ik pas aan seks te denken op mijn 14de :X


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Ik ook hoor, eigenlijk begon ik pas aan seks te denken op mijn 14de :X

    Jij weet je leeftijd dan nog :'). Ik heb er geen enkel idee meer van Oo". Nu is het doodnormaal om zo over seks te praten. Maar als je dat als 8jarige hoorde was dat; ieeeeuw!.

    Een klein beetje, of niet.


    hoi, jij bent leuk.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Jij weet je leeftijd dan nog :'). Ik heb er geen enkel idee meer van Oo". Nu is het doodnormaal om zo over seks te praten. Maar als je dat als 8jarige hoorde was dat; ieeeeuw!.


    inderdaad, dan was zelf een kus op de mond té veel.
    Btw; ik heb je toegevoegd op facebook (cat).


    -