• De stelling van vandaag luidt:
    Plotselinge dood is erger voor de achterblijvende dan wanneer hij of zij al een tijdje ziek was

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik vind beide erg ...
    als er iemand plotst sterft : omdat die klap dan harder aankomt dan als je iemand ziet weg kwijnen ..
    mr in het tweede geval zie je die persoon lijden en dat is ook niet goed


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eens. Om andere mensen te zien sterven is altijd vreselijk. Maar ik heb liever dat iemand al langer ziek is zodat je goed afscheid kunt nemen dan dat iemand opeens overlijd.
    Maar toch is het altijd een schok als je hoort dat iemand is overleden, zelfs wanneer je al langer wist dat die persoon dood zou gaan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ILoveHajar schreef:
    *Ervaring*
    Hmm. Ik heb de dood van mijn vader ook helemaal niet zien aankomen, echt totaal niet.
    Maar ja, het komt uiteindelijk op hetzelfde neer, het is even erg, hoe degene ook is gestorven.

    OverMyHead schreef:
    Eens. Om andere mensen te zien sterven is altijd vreselijk. Maar ik heb liever dat iemand al langer ziek is zodat je goed afscheid kunt nemen dan dat iemand opeens overlijd.
    Maar toch is het altijd een schok als je hoort dat iemand is overleden, zelfs wanneer je al langer wist dat die persoon dood zou gaan.

    Geloof me je weet niet wat je zecht.Er is niks erger dan iemand waar je van houd zo te zien lijden en pijn te hebben, terwijl je weet dat het voor niks is, dat hij/zij niet beter word.Dat is even erg als de dood van die gene, zo niet erger.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Het is allebei wel even erg vind ik. Als iemand moet lijden is het ook niet leuk voor de familieleden, maar je kan je er dan wel op voorbereiden.

    Zoals mijn vader die is ook plotseling overleden aan een hartaanval en dat kwam bij mij wel harder aan dan toen mijn oma is overleden aan kanker. Ook komt het natuurlijk harder aan, omdat het je vader is, maar toch...


    The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)

    volgens mij is het allebei even erg
    als je iemand ziet verslechteren, dat doet ook veel pijn. Maar als iemand plots dood zijn geeft het natuurlijk ook een enorme schok


    One Day you'll remember me...

    Ja, ik heb nooit afscheid van mijn vader kunnen nemen toen hij twee jaar geleden stierf. Hij had ene ongeluk, hij viel 5 meter naar beneden. En de dokters zeiden dat hij nog leefde ,maar in werkelijk was hij hersendood, en zo hebben ik, mijn broer en mijn kleine zus nooit degelijk afscheid kunnen nemen, daardoor vallen ik en mijn broer snel in depressies xS , en durven we niet snel om mensne in ons leven toe te laten , omdat we bang zijn om weer iemand geliefd te verliezen. Maar mijn beste vriendin heeft ook geen afscheid van haar vader kunnen nemen, toen hij overleed. Ik had liever dat ik wist dat mijn vadre zou sterven dan zou ik hem nog veel konden gezegd hebben.

    Een dood is altijd erg voor de achterblijvende (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind dat plotselinge dood het beste is. Anders moet degene pijn lijden, maar dan kan je nog wel afscheid nemen...


    T O K I O H O T E L < 3