• Er is een filmpje van tokio hotel dat duurt 57 sec.
    dat tokio hotel aangevallen word ZO ERG op 00:25 hoor je een knal dat Bill tegen het busje knalt dan zie je allemaal bewakers die bill bij zijn arm hebben en naar binnen brengen dat 5 sec. later zie je Tom heel boos met bewakers erachteraangaan terwijl allemaal mensen aan hem trekken dat hij zich dan losrukt en dan echt heel boos bijna het hotel inrent voor zijn broertje. WTF! ZO ERG WIE DOET DAT NOU????!!!!!!! Het is op youtube.nl en dat typ je tokio hotel aangevallen in en dan een filmpje van 00:57 sec.

    Btw ; ik heb gelezen dat ze zelfs een dreadlock uit tom zijn kop hebben getrokken ! Dat is echt kei erg !:O



    jáah ! dah heeft ieJ o0wk nog heel erg koppyn van gehad ! poor little sweetselS !


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Datz ijn gwn geen fans meer dat zijn TH_haters zo doe je toch niet :\


    BAM!

    ik heb het ook al gzien.. en ik heb gehoord dat er nix vanwaar was... dat het een roddel is, dat die klap gwoon de deur van de tourbus was.

    Ik ken het al langer, maar heel veel mesnen zeggen dat het niet waar is :S ik weet nite of ike hte moet geloven hoor...

    Ik wil da filmpje zien en vind het nie
    Waar is da?
    ARME BILL & TOM!!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    deze is écht al heeeeeeeeeeeeeeel oud:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb het ook al gezien :(
    Het is dus jah redelijk oud al
    Maar toch zo erg !

    OMG !
    Anti's GET A LIFE !!!

    Zoiets doe je gewoon niet !!
    Zo hard vragen om aandacht is echt zielig !!
    Hoe kun je dat nu doen ??

    Fans : Het gaat nog een keer zover komen dat ze met een geweer of mes hun gaan proberen te vermoorden vrees ik ! :(:(:(:(

    Die anti's zijn gewoon gestoord ! (6):@

    Anti's waarom laten jullie osn niet gewoon met rust ! Wat hebben wij OF Tokio Hotel jullie misdaan ??

    Echt waar ik denk dat het echt zover gaat komen dat er 1 van de anti's 1 van TH gaat bedrijgen of zelfs doodschieten met een geweer ! Ik vrees echt het ergste !! :(

    xx..xx..

    Da was toch een verzonnen verhaal van ToHo-haters? Die zich bij dat verhaal 'stoer' voelde?
    En dat die klap gewoon de deur was?OXOX

    ja heb het gezien das SUPRRERG !!!:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    owjah ik weet ook ovr da filmke da een rib van vill gebroke was+tom hoofdpijn had omda ie een dreadlock werd uitgetrook en als ze binne wrn begon bill te huiln van de pijn !ik: ocharme :(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Leute rustig, dat was ook in 2006, en dat zal nooit meer gebeuren. Daarnaast waren het géén haters, maar doorgeslagen fans.

    Leuk hoor, je band kapot maken. Mensen zijn zo hersenloos.

    Een gebroken rib is niet zoooo heel erg hoor.. Het doet wel veel pijn, maar je kunt wel nog bewegen enzo:D
    Het was in Mannheim trouwens, en ik denk dat het wle waar is want er zijn foto's van Tom en je ziet hem echt bijna wene:s, van na de aanval.. Maar ik heb de foto hier niet, hij staat op de andere computer:s..


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik wil da filmpje zien en vind het nie
    Waar is da?
    ARME BILL & TOM!!!


    op youtube en je tikt tokio hotel mannheim aanval in fzo


    Een tomaat is rood. Daah.