• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat je leerplichtig bent tot je 18e

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens & niet mee eens.
    mee eens because; je word er wel slimmer van en dan krijg je ook beter werk en krijg je ook beter betaald n____n
    & niet mee eens because; omdat je dan nog langer op die *** scholen moet zitten ;x


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    agree n_n


    I solemny swear i am up to no good

    mee eens.


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    niet mee eens de eeftijd zegt niks. Je kunt beter het zo stellen: Je bent verplicht tot onderwijs tot dat je minimaal 1 middelbarediploma in handen hebt.


    Sexy...... (a)

    -is nu niet te lui voor argumenten-

    Ik ben hiermee eens. Je zit minimaal 4 jaar op de middelbare school (vmbo) en maximaal 6 jaar (vwo), dus in het ergste geval moet je 2 jaar een mbo opleiding doen.
    Maar ik ben het eens, zo voorkom je dat je een minder goede toekomst tegemoet krijgt, want je moet wel op school blijven en zo kun je ook serieus nadenken over je toekomst, etc.


    -

    Vind ik ook


    Happiness hit her like a train on a track

    Waar, dan heeft iedereen toch minstens een basisopleiding :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mee eens
    ik zit liever op die saaie school en dan te gaan werken en ook echt iets doen xD
    gosh ik ben lui xD


    My weakness is that I care too much

    mee eens ??
    maar als jij op de 16e al je diploma hebt hoef je toch niet persee meer naar school toch ?? dacht ik.. >< niet dat ik na dit jaar wil stoppen met school er is nog zoveel te leren O.O niet dat is zo gek ben op leren xD maar nja nu snap ik mezelf niet meer ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    ja vind ik wel. (:
    dus mee-eens. ^^
    want als je niet uitgeleerd bent zegmaar dan kun je niet nog even op je 40'ste nog even naar school gaan. (kanwel.) maar doe je niet zo snel.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 14:08 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Mee eens. Iedereen heeft opleiding nodig.


    Where there is a sea there are pirates...

    eens , als je een middelbaar diploma hebt heb je toch al kans om ergens aan een job te geraken..
    maar ik ben ook voor verder studeren xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    mee eens, het is misschien niet leuk
    maar het is wel goed dat je iets bijleerd


    One Day you'll remember me...

    Ha ik word in December 18 en ik ben al ni meer leerplichtig, dus die stelling klopt ni echt :s


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind dat goed!
    Dan heb je minstens tot je 18e om na te denken wat je later wilt doen. Anders moet je veel te vlug kiezen.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.