• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat je leerplichtig bent tot je 18e

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens, anders hebben ze later geen goeie baan, ze zijn nog jong en moeten een goeie toekomst hebben ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    mee eens , voor mijn part verplichten ze ook hoger onderwijs , zo zijn er hopelijk minder werkloze jongeren (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ergens wel.
    Als er geen leerplicht was, zat ik hier waarschijnlijk niet, en lag ik nog in mijn bed.. xD


    we were always meant to say goodbye.

    Niet meeeens,
    Laat ze het lekker zelf uitzoeken.
    Wil je na de middelbare school stoppen?
    Best, maar dan red jezelf maar.

    en wat ik ook zo vaag vind,
    ik ben net geslaagd ( -blijheid- =D ) maar ik ben 15, maar ik zat ook bij aantal in de klas die dit jaar al 18 worden, die hoefen dan nog maar een half jaartje mbo te doen en dan kunnen ze stoppen , ik moet bijvoorbeeld nog iets van 2&half jaar. ( niet dat ik dat zo erg vind, heb juist wel zin in mn mbo opleiding =) )
    Maar Ik vind dat echt krom.
    Laat ze gewoon zeggen, leerplichtig tot na de middelbare als je diploma hebt.


    Vampire Heart.

    Ik ben niet meer leerplichtig, dus oneens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Seel schreef:
    mee eens , voor mijn part verplichten ze ook hoger onderwijs , zo zijn er hopelijk minder werkloze jongeren (:

    dat vind ik wel een goede!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Absoluut mee eens. Zo oud is 18 jaar niet.


    *~* Proud Luxury *~*

    Mee eens, de meeste mensen die stoppen met school hebben er later spijt van


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    t is goed omdat je dan niet zo'n nerd lijkt die naar een MBO wil


    If you believe in yourself anything is possible

    mee eens, altijd beter voor je toekomst.


    All I need is your love

    Niet dat ik school nou zo leuk vind of zo maar: Mee eens. Sommige mensen gaan dan heel vroeg van school en blijven op hun dikke reet zitten zonder inkomen en komen dik in de problemen. Daarom is deze regel wel handig.


    .

    Eens.


    All this dampness is damp.

    Het is wel beter, mja.. Als ik klaar ben met middelbare ben ik nog geen 17. Beetje vroeg om dan al te gaan studeren ofzo, right?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Seel schreef:
    mee eens , voor mijn part verplichten ze ook hoger onderwijs , zo zijn er hopelijk minder werkloze jongeren (:

    eens, er zouden nogal wat analfabeten rondlopen op deze wereld mocht het niet zo zijn. Wie zou er nu naar schoolgaan als het niet moest?