• De stelling van vandaag luidt:
    Bont moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Agree !


    Life is more than that you eyes can see

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    eens


    Never give up the thing you believe in...

    eens


    Everyone smiles in the same language.

    Jah. Maar langs de andere kant, dan zouden we ook allemaal vegetarier moeten worden, want die dieren worden gekweekt en gedood voor hun vlees. Hetzelfde met nertsen ed. toch?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 12:01 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    agree


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mee eens


    You can run but not hide

    madenaah schreef:
    Laat ik mijn mening versterken (:
    Mee eens, áls de dieren daar niet speciaal voor zijn doodgemaakt.
    Neem bijvoorbeeld een schaap. Het dier is dood, wat moet je ermee dan? Het vlees eet je misschien en de vacht kun je dan wel gebruiken. Maar om dieren nou te vermoorden, enkel voor de vacht?
    Nee. Dat is niet normaal 8D.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Telt nepbond ook mee?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Helemaal mee eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Helemaal mee eens!!


    Keep on rockin' in the free world!

    Helemaal mee eens. Het is gewoon te zielig voor woorden.

    Bellarayne schreef:
    Jah. Maar langs de andere kant, dan zouden we ook allemaal vegetarier moeten worden, want die dieren worden gekweekt en gedood voor hun vlees. Hetzelfde met nertsen ed. toch?


    Nee, nertsen, vossen en andere dieren worden geboren en voordat ze hun zachte baby haartjes kwijt zijn, meestal na een week of 2, krijgen ze een ijzeren staaf in hun kont geduwt en worden ze geëlektrocuteerd. Die beestjes zijn nog niet eens volwassen.

    En ik vind ook dat kuikentjes die net uit het ei komen en dan LEVEND door de gehaktmolen worden gegooit ook verboden moet worden. (hetzelfde geld voor kalfjes, biggetjes enz enz en de hele bioindustrie)

    Dieren die gewoon "normaal" leven en volwassen worden, hebben meestal nog best wel een chill leven voordat ze naar de slacht gaan. En die hebben bontdieren, proefdieren en jonge dieren niet.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 10:54 ]

    Oneens
    Want dan zouden ze het slachten van dieren, voor hun vlees en dergelijk, ook moeten verbieden. En ja ik weet; vlees is noodzakelijk.Denken jullie. Je kan evengoed vleesvervangers eten want dat is net zo goed. Dus oneens, dan zouden ze alles moeten afschaffen want met vermoorden van dieren te maken heeft. Maar als ze hun slachten voor bont en dergelijke, dat ze het dan wel op een menselijke manier doen en ze niet gaat doodknuppelen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 11:39 ]

    JA!

    Meer hoef ik daar niet over te zeggen.


    All was well.