• De stelling van vandaag luidt:
    Bont moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    tamere schreef:
    Laat ik mijn mening versterken (:
    Mee eens, áls de dieren daar niet speciaal voor zijn doodgemaakt.
    Neem bijvoorbeeld een schaap. Het dier is dood, wat moet je ermee dan? Het vlees eet je misschien en de vacht kun je dan wel gebruiken. Maar om dieren nou te vermoorden, enkel voor de vacht?
    Nee. Dat is niet normaal 8D.


    A. ikmisje.

    Ja! Alleen harteloze kutmensen dragen dat!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    PUKKELxDING schreef:
    Eens, en volgens mij is uitleg niet nodig.


    jawohl (nerd)

    jha!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Zolang leer maar niet verboden wordt, vind ik het goed :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    tamere schreef:
    Laat ik mijn mening versterken (:
    Mee eens, áls de dieren daar niet speciaal voor zijn doodgemaakt.
    Neem bijvoorbeeld een schaap. Het dier is dood, wat moet je ermee dan? Het vlees eet je misschien en de vacht kun je dan wel gebruiken. Maar om dieren nou te vermoorden, enkel voor de vacht?
    Nee. Dat is niet normaal 8D.

    Volledig mee eens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als het dier voor vlees wordt doodgemaakt, mag er van het vel bont gemaakt worden.
    Maar geef toe, wie wil er tegenwoordig nog rondlopen met bont? Je wordt direct gezien als een dierenmoordenaar en whatever.

    Eens,ze kunnen toch ook nep-bont maken =] ?

    Nee, want dan moeten we ook allemaal verplicht vegetariër worden(krul)
    Hoewel ik bont wel walgelijk vind.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 10:10 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    xValiant schreef:
    (...)
    Ben het hier helemaal mee eens, als het dier al dood is mag het maar anders niet. Lijkt me wel lastig om te controleren. Dus als dat niet kan ben ik het er gewoon mee eens. :Y)


    Dat hoor ik vaak zeggen, maar ze gaan echt niet wachten tot zo'n beest dood is lijkt me. Dierenbeulen :@
    Bont moet echt verboden worden!
    Het is onnodig, moord, een luxe product.
    Bont is moord! Onthoud dat, dieren hebben liefde, veel ruimte en een goed leven nodig en verdient.
    Het ras dat alles verkeert doet is de mens.

    Animation schreef:
    (...)

    Dat hoor ik vaak zeggen, maar ze gaan echt niet wachten tot zo'n beest dood is lijkt me. Dierenbeulen :@
    Bont moet echt verboden worden!
    Het is onnodig, moord, een luxe product.
    Bont is moord! Onthoud dat, dieren hebben liefde, veel ruimte en een goed leven nodig en verdient.
    Het ras dat alles verkeert doet is de mens.

    Dan is vlees en leer ook moord.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dan is vlees en leer ook moord.


    Dat vind ik ook, ik ben streng vegetarier [bijna veganist maar dat mag niet van mijn ouders] en ik doe soms ook mee aan anti dierenleed acties ;]

    Animation schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, ik ben streng vegetarier [bijna veganist maar dat mag niet van mijn ouders] en ik doe soms ook mee aan anti dierenleed acties ;]

    Dat jij dat bent ok maar dan moet je ons niet voor dierbeule uitmaken wand dat ben ik niet. En ik heb niks tegen bond alleen tegen de manier hoe ze het krijgen maar dat vind ik met vlees ook.
    Ik heb een vraagje: vind je het ook moord als een leeuw een gazelle dood en er van eet?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat jij dat bent ok maar dan moet je ons niet voor dierbeule uitmaken wand dat ben ik niet. En ik heb niks tegen bond alleen tegen de manier hoe ze het krijgen maar dat vind ik met vlees ook.
    Ik heb een vraagje: vind je het ook moord als een leeuw een gazelle dood en er van eet?


    Die leeuw kan niet zonder, dan gaat ie dood. Wij gaan dat niet als we geen leer of bont dragen of vlees eten :Y)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 14:01 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    eens omdat bont geen noodzaak is,we kunnen zonder.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 14:10 ]


    Everyone smiles in the same language.