• De stelling van vandaag luidt:
    Bont moet verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    XxMysterious schreef:
    (...)

    Die leeuw kan niet zonder, dan gaat ie dood. Wij gaan dat niet als we geen leer of bont dragen of vlees eten :Y)


    Waarom mag het ene dier dan wel vlees eten en het andere niet.En mensen gaan dood als ze geen vlees eten.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Bont moet zeker verboden worden.
    Arme vosjes (en andere dieren).


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Nep bont niet, echt wel.


    -

    Mee eens.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)

    Waarom mag het ene dier dan wel vlees eten en het andere niet.En mensen gaan dood als ze geen vlees eten.


    Nou echt wel we gaan gelijk dood, ik ben al 6 jaar vegetarier en ik lig op sterven echt wel =.=
    kom op zeg, er zijn in dit tijdperk al zoveel vervangingen die ook nog goed smaken ;] een mens kan zonder vlees, een dier heeft geen supermarkt waar hij of zij kan kiezen

    AnniekxVamp schreef:
    (...)

    Nou echt wel we gaan gelijk dood, ik ben al 6 jaar vegetarier en ik lig op sterven echt wel =.=
    kom op zeg, er zijn in dit tijdperk al zoveel vervangingen die ook nog goed smaken ;] een mens kan zonder vlees, een dier heeft geen supermarkt waar hij of zij kan kiezen

    Nee maar leeuwen in het dierenpark wel.en die krijgen ook gewoon vlees.En ik zei dat mensen niet kunnen leven met vlees,daarme bedoel ik ook vleesvervangers.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    fersure.


    He kissed my lips , i taste your mouth <3

    Dik mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    Mee eens, en oneens.
    Het is zielig, ja. Maar de methode om dierenvachten te gebruiken als kleding is al duizenden jaren oud, toen deden ze het ook, dus waarom nu niet? xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Eens.


    ~

    Madenaaaaah schreef:
    Laat ik mijn mening versterken (:
    Mee eens, áls de dieren daar niet speciaal voor zijn doodgemaakt.
    Neem bijvoorbeeld een schaap. Het dier is dood, wat moet je ermee dan? Het vlees eet je misschien en de vacht kun je dan wel gebruiken. Maar om dieren nou te vermoorden, enkel voor de vacht?
    Nee. Dat is niet normaal 8D.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Zolang er geen dieren voor gefokt worden, vind ik dat er wel bont gedragen mag worden. Want dan zou het alleen afkomstig zijn van dieren die normaal geleefd hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Capitain schreef:
    Als het dier voor vlees wordt doodgemaakt, mag er van het vel bont gemaakt worden.
    Maar geef toe, wie wil er tegenwoordig nog rondlopen met bont? Je wordt direct gezien als een dierenmoordenaar en whatever.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mee eens.


    I'd rather go naked than wear fur.

    mee eens,, kleine baby zeehondjes vermoorden om er een bontjas van te maken :O


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~