• Hellooo.

    Ik wil dus een piercing in mijn pols, weet niet hoe dat juist heet. Maar heb ik ergens gelezen dat het nogal pijn doet en nog lang last van hebt enzo, dus durf ik niet meer. Maar heeft iemand dat of zo en had je der dan zoveel last van?
    x

    Edittt; ik ga geen piercing in myn pols nemen, laat ik maar gewoon beginnen met een piercing in myn navel. gha. x

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 19:47 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Verplaatsing naar Lifestyle.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Alysse schreef:
    (...)
    Kaat, ik denk nu net dat dat het probleem niet gaat zijn. Alhoewel, ik ben raar, het kan dus wel zijn dat mijn aders anders liggen dan bij anderen. Nuja, dan bloed ik maar dood. Ghaha :')

    ge weet maar nooit Ö
    binnenkort bent gij op tv,met ongeveer hetzelfde verhaal als da van Kimberly :P
    hahaha ^^


    everybody needs a song.

    Alysse schreef:
    (...)
    Zo of zo. Weet nog nie of ik er 1 of 2 neem :')


    ik vind persoonlijk de 2e mooier (A)


    Love is the movement <3

    Ik zou dood gaan van de schrik. :')

    Pijnlijk valt wel mee. maar inderdaa als het eenmaal ontstoken is moet hij er meteen uit als het na een week nog niet over is. Anders trekt de ontsteking helemaal door tot in je vlees, das niet zo gezond. En het is wel lastig op het begin, je blijft er snel achter hangen omdat je het sneller vergeet enzo. Het is neit dat hij dan meteen uitscheurt maar het kan wel even flink pijn doen als je er met je truitje of je jas aan blijft hangen ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    De vriendin van mijn neef heeft dat. En ze zegt dat het van de zeer nog al redelijk goed mee valt. Maar dat het soms wel lastig is. Bevoorbeeld wanneer je u haar wast, die piercing soms in je haar blijft steken,of in de stof van je mouwen ofso.

    OhmahLord


    I recycle my thoughts.

    KirstenSnaps schreef:
    Pijnlijk valt wel mee. maar inderdaa als het eenmaal ontstoken is moet hij er meteen uit als het na een week nog niet over is. Anders trekt de ontsteking helemaal door tot in je vlees, das niet zo gezond. En het is wel lastig op het begin, je blijft er snel achter hangen omdat je het sneller vergeet enzo. Het is neit dat hij dan meteen uitscheurt maar het kan wel even flink pijn doen als je er met je truitje of je jas aan blijft hangen ofzo.
    dude,,nou wordt ik ook bang voor het te laten zette :')


    Imperfection Is Beautiful

    uhm.. ik had er eens in me arm.. en dat is heel slecht afgelopen.. kloop nu dus met een focking litteken rond.. ik zou als ik jou was er goed over nadenke voor je ut doet;)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=126068 Mijn Eindresultaat

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 12:35 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ge weet maar nooit Ö
    binnenkort bent gij op tv,met ongeveer hetzelfde verhaal als da van Kimberly :P
    hahaha ^^

    Ghahaaaaaaaa, ik ga nog bekend worden ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Volgens mij doet dat echt zoveel pijn. oô

    ik geloof dat ik niet goed wordt.

    ik vind dat niet mooi lijken eigenlijk, maar het lijkt me wel dat het pijn doet :')


    -

    een vriendin van mij had dat, deed niet pijn zei ze, maar was wel vet ontstoken.


    -

    Woezeltjuh schreef:
    uhm.. ik had er eens in me arm.. en dat is heel slecht afgelopen.. kloop nu dus met een focking litteken rond.. ik zou als ik jou was er goed over nadenke voor je ut doet;)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=126068 Mijn Eindresultaat


    blijft dat voor altijd zo...bloederig?


    -