• Hellooo.

    Ik wil dus een piercing in mijn pols, weet niet hoe dat juist heet. Maar heb ik ergens gelezen dat het nogal pijn doet en nog lang last van hebt enzo, dus durf ik niet meer. Maar heeft iemand dat of zo en had je der dan zoveel last van?
    x

    Edittt; ik ga geen piercing in myn pols nemen, laat ik maar gewoon beginnen met een piercing in myn navel. gha. x

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 19:47 ]


    Some people make the world special just by being in it

    ik durf niet eens te kijken naar zo'n foto.
    en inderdaad dat is een surface.
    ik zag een x iemand met zo'n ding.. maar oh gosh.

    die heeft echt een pijngrens, niet normaal, maar tranen liepen over z'n wangen, poor him.

    maar alsjeblieft doe het niet!
    er kan zoveel fout gaan!

    x)

    Eng. :o Ik weet er niks van af, en ik zou het ook niet durven, denk ik.

    Mensen mogen wel zeggen dat het pijn doet, maar het hoeft dan niet meteen zo te zijn dat het jóu ook pijn doet, ieders pijngrens is anders. Maar denk er wel aan; die mirco dernals groeien er heel vaak vet snel uit.

    Heb je het over een micro dermal of niet? Een vriendin van mij heeft er een en ze zei dat het plaatsen wel tamelijk pijn doet, maar daarna dat ze er geen last meer van heeft gehad. Nooit niet. Het beschrijven van het plaatsen hoort wel pijnlijk :') En tamelijk vies =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alysse schreef:
    (...)
    Ghahaaaaaaaa, ik ga nog bekend worden ;d

    Juaa,wie weet Ö !
    en dan gaat gij wel ingaan op die voorstellen om in duitse talkshows te komen ;D
    en neem mij maar mee,ik speel uu zus wel fsoo (A)


    everybody needs a song.

    Dunno maar het schijnt heel erg uit te groeien met dat soort piercings.

    Ik zou een piercer raadplegen of het Net.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een piercing in je pols ? ='D
    Dat lijkt me wel pijnlijk & ik heb er nog nooit van gehoord. Dus ik weet niet of het pijnlijk is.


    A. ikmisje.

    Ik zou dat nooit doen. Het zal wel mooi zijn.
    maar als ik dat zo zie word ik niet goed :P
    ik wil ook graag navelpiercing maar ik durf het niet

    hoi hoi

    ik heb een dermal piercing in me nek en het deed echt geen pijn ik zou het iedereen aanraden het is mooi en klein!

    dat heb ik nog nooit gehoord o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tanya. Jij.Bent.GEK
    naja, zoals altijd zeker (krul) ik weet niet, vraag een keer aan een piercer of dat veel pijn doet of niet.

    Een jongen in mijn klas heeft zo'n piercing gehad, vind ik echt heel mooi. Ik weet niet of dat pijn heeft gedaan, maar ik weet wel dat die uitgroeid en dus niet blijft.


    You're a star in heaven.

    o_O Brrrr. Kun je daar ook al een piercing laten zetten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 12:30 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fortune schreef:
    Neen, heb ik niet. En ik wil het ook niet. x'D
    Lijkt me pijnlijk.


    Never run out of reasons to smile...