• Hello,

    De polls zijn de nieuwste feature van Q. Ze zijn pas geboren, dus ook hier moeten de kinderziekten nog komen. Vergeet dat aub niet. Rutger kan (helaas) ook niet heksen, dus alles komt op zijn tijd.

    Plaats hier de suggesties die je hebt om de polls te verbeteren!

    We willen jullie er aan herinneren dat dit slechts suggesties zijn en dat het dus nog niet zeker is of ze er ook zullen komen.

    Gelieve alleen in dit topic suggesties aangaande de polls te maken en geen apart topic te starten. Dat om het forum overzichtelijk te houden.

    Loves.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 23:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 okt 2009 - 8:54 ]


    Bored.

    Cristine schreef:
    - Polls ook kunnen maken als je niet ingelogd bent/geen lid bent.

    Done :D


    - Polls promoten zoals stories en quizzen.

    Done :D


    - 'Mijn polls' in het oranje rechtermenu.

    Er komt alleen een link in het linkermenu. De hele menustructuur moet sowieso binnenkort eens aangepast worden :)


    - Notificatie van reacties op polls (apart van Quizzen en stories)

    Dat is technisch gezien helaas niet mogelijk. Of je krijgt een notificatie bij alle reacties, of bij geen enkele.


    - Geen poll die je al gemaakt hebt als je op 'Willekeurige poll' klikt.

    Technisch gezien moet dat mogelijk zijn, maar dat kost zoveel van de server dat de site er een stuk trager van zou worden. Helaas gaat het er dus niet komen.


    Dit is mijn signature...

    Misschien 'hoeveel' je al gemaakt hebt et zoals bij quizzen.
    Dat dat gewoon bij je niveau in dat vakje staat. Er staat wel hoeveel je er zelf ontworpen hebt, maar niet hoeveel je er gemaakt hebt. ((:
    maar niet dat het uimaakt bij je niveau maar gewoon in dat kadertje op je profiel.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 11:05 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Pagina met nieuwste Polls

    Done.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 dec 2009 - 16:58 ]


    Bored.

    Onderwerpen waar je je polls in kan maken. [Examples: Vriendschap, School, Idolen, Onzin]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dat het rode balkje onder de antwoorden staat in plaats van erboven. Ik raak vaak in de war x'D Maar dat kan ook aan mij liggen.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of deze suggestie al gezegd is, maar misschien dat je kan zien wie er op je poll stemt. :)
    Geen idee of je dit al kan zien. Zo ja, wil iemand mij vertellen hoe? :$


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    net zoals op hyvess ;d


    Is tú mo ghrá Didi (H)