• 27 augustus in Köln
    Unplugged muziekbelevenis,de jongens spelen live, na lange tijd wachten op hun derde album komt Tokio Hotel weer te voorschijn, tickets te koop ( er zijn 700tickets)

    Gaat er iemand?
    Ik zou wel willen,maar het is te dicht bij school =)+ ik dnk toch ni da da zou gaan m'n ouders enzo--"
    Xx

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 6:26 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Chewsty schreef:
    (...)
    Maar als je ze niet wint,alejah u keuze als je er heen wilt mar dan kun je toch niets zien ofwel?

    Ik ga er naartoe gaan voor die kleine kans dat er is dat je ze wel kunt zien ^^. Dat je ze bevoorbeeld naar binnen ziet lopen,of in de auto ofso. En na het concert worden er handtekeningen uitgedeelt. Dus misschien heb ik daar dan ook geluk bij ^^. Bij de fanparty mochten er trouwens ook mensen naar binnen zonder ticket.

    NIEUWE INFO
    e band zal een mini-concert geven op 27 augustus in Keulen.Op dat mini-concert zullen ze akoestisch 5 oude en 1 nieuw liedje spelen. Daarna is er ook een Signeer-sessie. Elke bezoeker zal een Nokia Music Package ontvangen met Fanmateriaal en een voucher voor de Nokia Store, die voucher zal u toelating geven om het voortkomende album in de Nokia Store te downloaden.

    Tickets voor het concert kan men niet kopen, men kan ze alleen winnen. Vanaf 3 augustus kunnen fans een kans wagen op www.nokia.de. Wie geen tickets wint, krijgt als troostprijs in de door Nokia en Tokio Hotel geselecteerde 'stores' een Mobile Content-package met daarin een voucher van 10 € dat je kan gebruiken om het nieuwe album 'Humanoid' te downloaden, gesproken SMS, ringtones en achtergrondafbeeldingen van Tokio Hotel voor op je GSM.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik wil wel,
    maar mijn ouders willen me nooit brengen, ik moet altijd zien dat ik overal zelf geraak. Goooooosh. Ik wil. =D


    Some people make the world special just by being in it

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik ga er naartoe gaan voor die kleine kans dat er is dat je ze wel kunt zien ^^. Dat je ze bevoorbeeld naar binnen ziet lopen,of in de auto ofso. En na het concert worden er handtekeningen uitgedeelt. Dus misschien heb ik daar dan ook geluk bij ^^. Bij de fanparty mochten er trouwens ook mensen naar binnen zonder ticket.

    Ahzo^^


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    NIEUWE INFO
    e band zal een mini-concert geven op 27 augustus in Keulen.Op dat mini-concert zullen ze akoestisch 5 oude en 1 nieuw liedje spelen. Daarna is er ook een Signeer-sessie. Elke bezoeker zal een Nokia Music Package ontvangen met Fanmateriaal en een voucher voor de Nokia Store, die voucher zal u toelating geven om het voortkomende album in de Nokia Store te downloaden.

    Tickets voor het concert kan men niet kopen, men kan ze alleen winnen. Vanaf 3 augustus kunnen fans een kans wagen op www.nokia.de. Wie geen tickets wint, krijgt als troostprijs in de door Nokia en Tokio Hotel geselecteerde 'stores' een Mobile Content-package met daarin een voucher van 10 € dat je kan gebruiken om het nieuwe album 'Humanoid' te downloaden, gesproken SMS, ringtones en achtergrondafbeeldingen van Tokio Hotel voor op je GSM.


    Koel, ik ga zo gefreakt zijn en 3 augustus in mijn gsm zetten ;p


    Some people make the world special just by being in it

    tamere schreef:
    :'DDDDDDDDDDDDDD
    Lacht zich dood door foto

    Chewsty schreef:
    (...)
    Je kunt de tickets alleen winnen,niet kopen


    ja maar das op 3 augustus dan ben ik der niet 0,0

    extra info, & nieuw uiterlijk<3 sexii!

    sorry als ik hiermee je topic verpest :X :$

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 15:18 ]

    Je kan er toch 350 winne? DENK IK
    en dan kan je er toch nog kopen?
    -Ik zou wss wel gaan.

    ik wil wel gaan!
    ik en eva hebben dan toch nog vakantie


    rules don't stop me

    Kmoet dan alweer naar school. ;l


    blame the bully.

    Ö Bill is veranderd in een robot! Ö

    Ahum. ^^

    Heeft iemand de link van de pagina waar je de kaartjes kunt winnen of zo? ;p


    Scream for mercy!

    cyber th x'DDDDDD
    geniaal gewoon, maar ik ga niet :')


    -

    Ik wil zo graag winnen! Ö

    Eigenlijk mag'k niet gaan van mijn mams..
    aber, toch ga ik x). Als ik win dan toch (:

    Waar kun je de kaartjes winnen eigenlijk ?
    -voeltzichdom-