• 27 augustus in Köln
    Unplugged muziekbelevenis,de jongens spelen live, na lange tijd wachten op hun derde album komt Tokio Hotel weer te voorschijn, tickets te koop ( er zijn 700tickets)

    Gaat er iemand?
    Ik zou wel willen,maar het is te dicht bij school =)+ ik dnk toch ni da da zou gaan m'n ouders enzo--"
    Xx

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 6:26 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik kon toch niet meedoen, ik zit dan nog in Turkije.


    Tanya is de beste.

    Heel tof (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    waar kan je die kopen/krygen?Ö


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb dan nog vakantie :)

    x

    NINAxTOM zei op 19 aug 2009 - 13:14:

    waar kan je die kopen/krygen?Ö


    Oops, dat was een domme actie xD Ik heb allang meegedaan aan die wedstrijd :X Ik wacht wel tot ze weer in Nederland of Oberhausen of Dortmund of een andere keer in Keulen ofzo komen x) Ik woon toch 10 minuten van de grens af _O_


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb gewoon mee gedaan, maarja ik win toch nooit ^^

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)
    Ik zat eens na te denken, ik heb wel een keer iets gewonnen.. Samen met me beste vriendin.. We waren 8 en er was zo'n kleur wedstrijd.. ik kreeg beircht dat ik prijs moest komen halen en daar kwam ik haar tegen.. wij helemaal blij.. Bleken wij de enige te zijn die hadden meegedaan...XD
    Tuurlijk ben ik een hyperactieve fan.of dat komt door de halve liter Monste en een paar glazen cola en twee koppen koffie.

    Hahahah. Ik zouw zeggen,misschien heb je het geluk dat er hier ook niemand met heeft meegedaan. Maar dat betwijfel ik eigenlijk [a].

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahahah. Ik zouw zeggen,misschien heb je het geluk dat er hier ook niemand met heeft meegedaan. Maar dat betwijfel ik eigenlijk [a].


    Whaha, Ja. Ach, misschien is vrijdag wel een goede dag.. Heb dan ook Gitaar optreden :D zo'n zin in.. En me vader wint btw vaak dingen.. Dus.. ;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik hoop dat er nog optredens van hen volgen daarna en liefst snel. : )


    Tanya is de beste.

    Ik mag ook niet, te ver weg ×.×