• 27 augustus in Köln
    Unplugged muziekbelevenis,de jongens spelen live, na lange tijd wachten op hun derde album komt Tokio Hotel weer te voorschijn, tickets te koop ( er zijn 700tickets)

    Gaat er iemand?
    Ik zou wel willen,maar het is te dicht bij school =)+ ik dnk toch ni da da zou gaan m'n ouders enzo--"
    Xx

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 6:26 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik wil dat winnen
    maakt niet uit wat men ma zegt dan gaat een maand werken er maar aan gebruik ik men loon wel ik wil ik wil ik wil xD

    zo dat is eruit xD


    A Noble was Born in Chaos

    Als ik tickets kan bemachtigen ga ik ZEKER !!! maar je kunt ze toch alleen winnen ?? Ö
    naja. dat is vandaag precies nog éen maand?! Ô Oyeah !! xD
    Xx___


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    Je kunt ze alleen winnen en aangezien de hele wereld toch weer mee gaat doen gaat het weer eens moeilijk worden x]


    ~

    Ik heb wel mee gedaan, maar ik wil toch nooit iets. ;(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Whiiih,het is volgende week. Met ticket of zonder ^^ ik ga er zijn. En ik verheug me er nog op ook <33

    JOYCEVIPx schreef:
    Whiiih,het is volgende week. Met ticket of zonder ^^ ik ga er zijn. En ik verheug me er nog op ook <33


    Weet jij wanneer je te horen krijgt of je gewonnen hebt? ;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)

    Weet jij wanneer je te horen krijgt of je gewonnen hebt? ;á

    Ik dacht 20 augustus,dacht ik hé. Als ik het juist heb gelezen,is het die dag ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik dacht 20 augustus,dacht ik hé. Als ik het juist heb gelezen,is het die dag ^^


    Dat dacht ik dus ook al.. Dus dan zal het wel :)
    Me vader heeft net ook meegedaan voor mij.. stiekem wil hij ook naar dat concert.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook al.. Dus dan zal het wel :)
    Me vader heeft net ook meegedaan voor mij.. stiekem wil hij ook naar dat concert.. xD

    Hahah,oké. Dan is het nog vol in spanning zitten tot de 20e. Maar langst de ene kant wil ik de tickets niet winnen. En hahah,veel geluk dan voor jouw ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahah,oké. Dan is het nog vol in spanning zitten tot de 20e. Maar langst de ene kant wil ik de tickets niet winnen. En hahah,veel geluk dan voor jouw ^^

    hoezo wil je die tickets niet winnen dan? ;o
    Dankje x'd


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)
    hoezo wil je die tickets niet winnen dan? ;o
    Dankje x'd

    Ik wil ze wel. Maar langst de andere kant ook weer niet. Want ik ga er zowiezo naartoe, samen met een vriendin. En dan kai&tim,en als ik of mijn vriendin win. en kai of tim niet,vind ik het echt wel kut Oo" Omdat wij dan naar binnen kunnen & hun niet.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik wil ze wel. Maar langst de andere kant ook weer niet. Want ik ga er zowiezo naartoe, samen met een vriendin. En dan kai&tim,en als ik of mijn vriendin win. en kai of tim niet,vind ik het echt wel kut Oo" Omdat wij dan naar binnen kunnen & hun niet.

    Ja, das ook weer zo..
    Anders dump je ze maar bij mij, als je wint.. ^^ Je hebt altijd meer kans dan mij. Heb nog nooit iets gewonnen.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)
    Ja, das ook weer zo..
    Anders dump je ze maar bij mij, als je wint.. ^^ Je hebt altijd meer kans dan mij. Heb nog nooit iets gewonnen.

    Dan zit jij bij die hyperactieve mensjes [pfft,dat gaan echt 3 lange dagen worden x)]. Maar ik heb ook nog nooits iets gewonnen hoor,troost u. Je hebt even veel kans als mij :').

    De uitslag komt niet op 20 augustus, want de actie was verlengd tot dan. Dus het zal de dag erna zijn, ofzo.

    Ik heb in in ieder geval mezelf aangemeld. En twee vriendinnen met mij als compagnon, drie kansen dus. :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 22:52 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dan zit jij bij die hyperactieve mensjes [pfft,dat gaan echt 3 lange dagen worden x)]. Maar ik heb ook nog nooits iets gewonnen hoor,troost u. Je hebt even veel kans als mij :').

    Ik zat eens na te denken, ik heb wel een keer iets gewonnen.. Samen met me beste vriendin.. We waren 8 en er was zo'n kleur wedstrijd.. ik kreeg beircht dat ik prijs moest komen halen en daar kwam ik haar tegen.. wij helemaal blij.. Bleken wij de enige te zijn die hadden meegedaan...XD
    Tuurlijk ben ik een hyperactieve fan.of dat komt door de halve liter Monste en een paar glazen cola en twee koppen koffie.


    Tom and Georg could write a bad romance.