• Voor ik op vakantie ging zei mijn moeder dat ze voor mij een vriendje ging zoeken als we daar waren..

    Nu zijn we hier dus op vakantie en nu meent ze het nog ook! O.O
    Ze is van plan onze buurjongen te vragen (Ik zit in een stacaravan op een camping.) en dat wil ik niet O.O

    Ik ken die jongen niet en heb die nog nooit gezien :l

    Hoe, maar dan ook hoe, houd ik mijn moeder tegen? O.O

    Vervolg:


    O god..
    Die jongen was vandaag hier dankzij onze ouders..

    Mijn ouders hadden tegen zijn ouders gezegd dat ik hier amper buitenkwam en het bleek dus dat hij ook amper buitenkwam en toen hadden zijn ouders hem met een smoes naar hier gelokt dat mijn PS3 kapot was..

    Dus die jongen kwam hier aan en geloof me, ik kon mijn moeder wel doodschieten! x.x

    Mijn ps3 was dus allesbehalve kapot en hij ging toen zijn ps3 spelletjes halen en toen hebben we mega lang daar mee gespeeld en toen ging hij op mijn Guitar hero op de ds en zag toen Tokio Hotel staan en zei: Bah, Tokio Hotel!
    Ik zei dat CB veel erger was dan Bill alleen en liet hem een intervieuw zien van CB in de HK en hij zei: Das wel een lekkerding..
    Toen keek ik ook eens en bleek dat hij het op Kiro had en niet wist dat hij een jongen was! XD

    Toen hadden we nog wat naar de TV gekeken en toen moest hij weg.

    Naja, het viel dus uiteindelijk mee, maar zó hot is hij nu ook weer niet.
    Ik val namelijk niet op blond met blauwe ogen. :'D
    Maar ik zou geen nee zeggen. :3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 20:58 ]


    Let the Night embrace you

    zegge dat je voor haar kookt als ze kapt? :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Loop voor haar voeten. Of spook vanalles uit waardoor je het voorkomt? (:

    Ik kan niet koken en dat zou mijn pa nooit toelaten. (Hij wil altijd koken x) ) :l


    Let the Night embrace you

    zeg gewoon: Ik zoek me eigen vriendje niet jij xD of zoiets je kan het ook gewoon zeggen dat je die buurjongen niet hoeft xD


    all i need is love, all i get is homework

    @JOYCEVIPx: Dan gaat ze het zeker vragen aan hem of ik krijg gezaag aan mijn hoofd dat ik moet ophouden. xD

    @KazumiiKazumii: Dat negeert ze gewoon. en dat zeg ik haar nu al de hele tijd! x)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 19:58 ]


    Let the Night embrace you

    Laat haar struikelen, grapje. Uhhh. Zeg dat ze het niet moet doen, en dat jij het niet leuk vind. Heeeeeel serieus kijken, doet ze het waarschijnlijk wel. :'d

    Zeg dat die jongen slecht is en je je helemaal niet wilt binden aan hem. Want, ze kent hem zelfs niet en wie weet is het zo'n player die je even neukt en daarna niets meer van zich laat horen.

    En ze wilt toch geen gekwetste dochter? (:


    You'll never dream alone. <3

    Zeg dat je anders nooit meer tegen haar praat. x'd



    Mm, maar misschien is dat niet zo'n goed idee. Want dan praat je neit meer tegen haar. En dan is de vakantie verpest.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wel,als ze echt met die jongen afkomt. Kun je het vuil spelen en doen alsof je u er tottaal niet intresseert. Of gewoon de bitch uithangen en zeggen dat hij moet ophoepellen omdat hij lelijk is ofso. Of misschien is die jongen wel kei lekker ofso. En word je opslag verliefd ;D

    @Breakfast: Goed idee ^^
    @Fortune: Dat kan ik eig best nog wel eens proberen! (maar dan wel dat ik over een uur wél terug met haar praat x))
    @JOYCEVIPx: Dat doe ik niet, want dan krijg ik een schuldgevoel tegenover die jongen. :X
    En eigenlijk hoop ik wel dat die jongen keilekker is. (A)


    Let the Night embrace you

    Als die jongen lekker is, laat je het gewoon. Tenzij het een player is, maar jij kiest wat je doet. (:

    En als hij niet je type is, loop je meteen naar je moeder, zegt dat het je type niet is en dat je hem niet vertrouwd, of dat je je niet goed bij hem voelt?


    You'll never dream alone. <3

    wwhahahaha xD

    & hey moet je dit horen: weetikveelhoelangteruginiedergeval
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellangterug ging ik met m'n ouders (heel lang trg dus wnt toen wrn ze nog gelukkig smn) toen ging ik naar een vriendin van m'n ma met m'n ouders en die had ne zoon van 11...like die kekn precies of we wrn een koppel komaan een kind van 11 met mij o_O en die jongen zag er gwn té normaal en té braaf uit voor mij + als die vriendin ltr een mail stuurde naar m'n ma stond er als ps: de kinderen waren eens schoon koppel

    + die vriendin HEEFT NU NOG STEEDS op haar computer een bureaublad waar de foto's verspringen..foto van haar zoonTJE ,foto van mij,foto van haar zoonTJE,foto van mij
    o_O
    Xx

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 20:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 juli 2009 - 20:14 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oke,als je een schuldgevoel krijgt is het inderdaad moeilijk. Misschien moet je dan gewoon aardig tegen die jongen doen? Je ziet hem erna toch nooit meer,en heb je toch je moeder blij gemaakt. Hoopt stiekem mee voor jouw dat hij mooi is.

    @Seeb: Muhahaha :3
    @JOYCEVIPx: Mjaa, dat zal ik proberen. ^^


    Let the Night embrace you

    Breakfast schreef:
    Zeg dat die jongen slecht is en je je helemaal niet wilt binden aan hem. Want, ze kent hem zelfs niet en wie weet is het zo'n player die je even neukt en daarna niets meer van zich laat horen.

    En ze wilt toch geen gekwetste dochter? (: