• Voor ik op vakantie ging zei mijn moeder dat ze voor mij een vriendje ging zoeken als we daar waren..

    Nu zijn we hier dus op vakantie en nu meent ze het nog ook! O.O
    Ze is van plan onze buurjongen te vragen (Ik zit in een stacaravan op een camping.) en dat wil ik niet O.O

    Ik ken die jongen niet en heb die nog nooit gezien :l

    Hoe, maar dan ook hoe, houd ik mijn moeder tegen? O.O

    Vervolg:


    O god..
    Die jongen was vandaag hier dankzij onze ouders..

    Mijn ouders hadden tegen zijn ouders gezegd dat ik hier amper buitenkwam en het bleek dus dat hij ook amper buitenkwam en toen hadden zijn ouders hem met een smoes naar hier gelokt dat mijn PS3 kapot was..

    Dus die jongen kwam hier aan en geloof me, ik kon mijn moeder wel doodschieten! x.x

    Mijn ps3 was dus allesbehalve kapot en hij ging toen zijn ps3 spelletjes halen en toen hebben we mega lang daar mee gespeeld en toen ging hij op mijn Guitar hero op de ds en zag toen Tokio Hotel staan en zei: Bah, Tokio Hotel!
    Ik zei dat CB veel erger was dan Bill alleen en liet hem een intervieuw zien van CB in de HK en hij zei: Das wel een lekkerding..
    Toen keek ik ook eens en bleek dat hij het op Kiro had en niet wist dat hij een jongen was! XD

    Toen hadden we nog wat naar de TV gekeken en toen moest hij weg.

    Naja, het viel dus uiteindelijk mee, maar zó hot is hij nu ook weer niet.
    Ik val namelijk niet op blond met blauwe ogen. :'D
    Maar ik zou geen nee zeggen. :3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 20:58 ]


    Let the Night embrace you

    tomfreakske schreef:
    wwhahahaha xD

    & hey moet je dit horen: weetikveelhoelangteruginiedergeval
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellangterug ging ik met m'n ouders (heel lang trg dus wnt toen wrn ze nog gelukkig smn) toen ging ik naar een vriendin van m'n ma met m'n ouders en die had ne zoon van 11...like die kekn precies of we wrn een koppel komaan een kind van 11 met mij o_O en die jongen zag er gwn té normaal en té braaf uit voor mij + als die vriendin ltr een mail stuurde naar m'n ma stond er als ps: de kinderen waren eens schoon koppel

    + die vriendin HEEFT NU NOG STEEDS op haar computer een bureaublad waar de foto's verspringen..foto van haar zoonTJE ,foto van mij,zoon van haar zoonTJE,foto van mij
    o_O
    Xx



    dat is like, eng

    kijk eerst eens wie die jongen is.
    Dan kan je hem meteen inlichten over je moeders plannetje, en wie weet raak je aan de praat en wordt het wat;P


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    dat is like, eng

    I know x)

    maarjah dat gaat m'n ma ook zeggn als ik later met een jongen naar huis kom: Saébel,die is eng:|[/omg wrom zeg ik dat?xD]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    als mijn moeder zoiets wilt flikken begin ik te vloeken en te schelden,
    dan snauwt ze zo terug vna ''dan niet joh'' en dan ben ik er vanaf (A)


    A Noble was Born in Chaos

    zeg dat je die jongen onwijs lelijk vind en het liever gewoon niet wilt. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    hahaha. droog x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Meadow schreef:
    @Breakfast: Goed idee ^^
    @Fortune: Dat kan ik eig best nog wel eens proberen! (maar dan wel dat ik over een uur wél terug met haar praat x))
    @JOYCEVIPx: Dat doe ik niet, want dan krijg ik een schuldgevoel tegenover die jongen. :X
    En eigenlijk hoop ik wel dat die jongen keilekker is. (A)


    Ja, misschien over een uur wel. Maar dan zeg je best dat je niet meer met haar praat. Want anders gaat ze het toch doen waarschijnlijk. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het haar zeggen dat ze zich met zo een dingen niet moet bemoeien. ?


    A. ikmisje.

    Zeg dat je best zelf leuke jongens uit kan kiezen (:

    Of dat je hem tegen kwam toen je toevallig weetikveelwat buiten aan het doen was, en hij totaal niet je type is (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 22:52 ]


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben net terug van de camping, ook een stacaravan ;x

    Hmm, ik zou niet weten wat je zou kunnen doen eigenlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    probeer et eerlijk te segge .. als et nie lukt (als et er bijvoorbeeld nie van komt) .. seg dan da je al een vriendje heb en na de vakantie vertel je eerlijk et hele verhaal.. als da allemaal nie werkt ga gwn heel idioot doen tege die jonge bijvoorbeeld negere ens. die jonge rent dan heus wel weg als je moeder da dan segt:P

    Laaaat haar gewoon gaan :'D.
    Misschien word het wel wat ^^


    ok

    O god..
    Die jongen was vandaag hier dankzij onze ouders..

    Mijn ouders hadden tegen zijn ouders gezegd dat ik hier amper buitenkwam en het bleek dus dat hij ook amper buitenkwam en toen hadden zijn ouders hem met een smoes naar hier gelokt dat mijn PS3 kapot was..

    Dus die jongen kwam hier aan en geloof me, ik kon mijn moeder wel doodschieten! x.x

    Mijn ps3 was dus allesbehalve kapot en hij ging toen zijn ps3 spelletjes halen en toen hebben we mega lang daar mee gespeeld en toen ging hij op mijn Guitar hero op de ds en zag toen Tokio Hotel staan en zei: Bah, Tokio Hotel!
    Ik zei dat CB veel erger was dan Bill alleen en liet hem een intervieuw zien van CB in de HK en hij zei: Das wel een lekkerding..
    Toen keek ik ook eens en bleek dat hij het op Kiro had! XD

    Toen hadden we nog wat naar de TV gekeken en toen moest hij weg.

    Naja, het viel dus uiteindelijk mee, maar zó hot is hij nu ook weer niet.
    Ik val namelijk niet op blond met blauwe ogen. :'D
    Maar ik zou geen nee zeggen. :3

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 20:39 ]


    Let the Night embrace you

    Oeh.. blond met blauwe ogen. Had hij lang haar? :x
    Ja, ik heb een haarfetish.


    Oke, wat ik dus eigenlijk wilde zeggen: wie weet is het wel een goede kameraad voor zover de vakantie duurt ;]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 20:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dus hij is homo? Ik kan nu meteen geen jongen verzinnen die gaat zeggen dat een andere jongen 'lekker' is.


    Only losers can act the way you do