• Ok, dit gaat vreemd klinken maar ik vroeg me wat af.
    Is het ‘normaal’ als je je zelf wel eens dood wens(”ik wou dat ik dood was”).
    En wie heeft dat wel eens gedaan?En waarom(als je het niet wilt vertellen vind ik het ook goed, ik ga niemand verplichten)

    Ik vroeg me dit af omdat ik een paar dagen geleden me kut voelden en ik er toen aan moest denken,aan zelfmoord .Hoe en wat enzo.

    Ik hoop dat ik hier niemand pijn mee doe ofzo wand dat is niet mijn bedoeling.
    Nog 1 ding,GEEN GEZEIK OF GESCHELD AUB.
    -xx-

    Oja en sorry als dit niet zou mogen of als het hier niet hoord.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 19:33 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Heb ik ook al zéér vaak gehad. Maar ik weet niet of het normaal is of niet.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 19:34 ]

    Hihi, nu niet meer. Vroeger wel, heel vaak. Waarom? Gemis van mijn vader, en uuh, tja. Ruzie met vriendinnen, verwaarloosd voelen. Toen kwam ik net de pubertijd in, dus was alles erger. Weetje wat ik me wel eens afvraag, hoeveel paracetamolletjes zou je moeten slikken om dood van te gaan, zeg maar. Gewoon van de grap.

    Barbaraaaaah schreef:
    Hihi, nu niet meer. Vroeger wel, heel vaak. Waarom? Gemis van mijn vader, en uuh, tja. Ruzie met vriendinnen, verwaarloosd voelen. Toen kwam ik net de pubertijd in, dus was alles erger. Weetje wat ik me wel eens afvraag, hoeveel paracetamolletjes zou je moeten slikken om dood van te gaan, zeg maar. Gewoon van de grap.

    Dat had ik dus ook laats.Wat doet pijn en wat is het makkelijks en zo.'Aan een pistol kan ik niet komen,ophange lijkt me eng en hoe kom je aan zoveel parasetamol'


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Maar ik weet eigelijk niet of het normaal is, iedereen doet het toch wel eens?

    euh, denk ik vaak. maar niet serieus bedoeld ofzo. als ik weer iets ongelooflijk doms doe en denk 'oke, schiet me maar dood'. zoals laatst nog; ik had het n tekstje in het verkeerde msn-venster geplakt & da had nogal gevolgen. dus toen dacht ik dat, maar echt niet serieus bedoeld.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    maar lijkt me normaal, aangezien iedereen het wel eens denkt, of ge het nu meent of niet.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Eh, dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad. ;x

    Ik wilde dood, ik wilde naar mijn vader. Mijn vriendinnen geloofden het niet als ik het zei, maar ik zat er wel mee in mijn hoofd.
    Thank God,
    dat ik het niet gedaan heb.
    Het leven is te fijn.


    -

    Ja heb ik wel eens gedacht. Of het normaal is? Geen idee maar volgens mij heeft iedereen wel eens zoiets bedacht.


    -

    Ik wilde van een hele hoge bejaardenflat afspringen. Ik liep er weleens langs buiten, en dan dacht ik,
    zal ik het doen?
    Ik heb stand gehouden, gelukkig.


    -

    ik denk dat iedereen dat wel eens doet? Ik doe het enkel wanneer ik diep in de put zit, niet om een stomme, onzinnige ruzie ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 22:37 ]


    -

    Dat deed ik vroeger heel vaak, maar nu niet meer echt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heb het verschrikkelijk vaak gehad
    en eerlijk gezegd, ja ik vind dat best normaal, als je er maar niet naar gaat handelen. Dan moet je hulp zoeken


    Why don't you break my heart

    Blondiepants schreef:
    ik denk dat iedereen dat wel eens doet? Ik doe het enkel wanneer ik diep in de put zit, niet om een stomme, onzinnige ruzie ofzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, maar dan zat ik echt wel in de put. Gelukkig heb ik dat niet zo heel vaak.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]