• Ok, dit gaat vreemd klinken maar ik vroeg me wat af.
    Is het ‘normaal’ als je je zelf wel eens dood wens(”ik wou dat ik dood was”).
    En wie heeft dat wel eens gedaan?En waarom(als je het niet wilt vertellen vind ik het ook goed, ik ga niemand verplichten)

    Ik vroeg me dit af omdat ik een paar dagen geleden me kut voelden en ik er toen aan moest denken,aan zelfmoord .Hoe en wat enzo.

    Ik hoop dat ik hier niemand pijn mee doe ofzo wand dat is niet mijn bedoeling.
    Nog 1 ding,GEEN GEZEIK OF GESCHELD AUB.
    -xx-

    Oja en sorry als dit niet zou mogen of als het hier niet hoord.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 19:33 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Jaa. ik denk wel is.. SHOOT ME!
    met zon.. stomme situatie ofzo x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bij jongere mensen komt het vaak voor ja. Dan weten ze even geen uitweg meer ofzo.
    Jeetje, wat zijn depressieve sites toch handig x']


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, wel eens, en dan dacht ik aan zelfmoord. Maar dat was niet omdat ik dood wilde, maar omdat ik aandacht wilde van m'n ex. Dan dacht ik, als ik nou op die flat ga staan.. wil hij me dan terug? Toen ik weer bij zinnen kwam dacht ik: "Wtf.. wat klets ik nou weer?" Echt, heel eng.


    Life is hard and then we die

    Ja, ook meerdere malen gebropeerd en mislukt ._.


    ok

    Barbaraaaaah schreef:
    Hihi, nu niet meer. Vroeger wel, heel vaak. Waarom? Gemis van mijn vader, en uuh, tja. Ruzie met vriendinnen, verwaarloosd voelen. Toen kwam ik net de pubertijd in, dus was alles erger. Weetje wat ik me wel eens afvraag, hoeveel paracetamolletjes zou je moeten slikken om dood van te gaan, zeg maar. Gewoon van de grap.


    Wil je dat echt weten? x'D 2 weken lang, meer dan 6 op een dag. Dan krijg je nier of leverfalen, dat weet ik niet meer precies, en als het op een bepaald punt komt kunnen ze er niets meer aan doen en ga je eraan dood. Tragisch.


    Your make-up is terrible

    Zeven jaar geleden had ik het heel erg en nu komt het soort van terug. Soms denk ik aan een hand vol pillen die ik inslik, maar dan bedenk ik hoe het voor mijn familie en vrienden zou zijn als ik dat echt deed.

    Maar normaal vindik het niet, nee.

    Nog nooit eigenlijk. Ik heb wel zware zaken meegemaakt maar nog nooit dat ik echt wilde dat ik doodging.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik dacht het vrij vaak.
    Nu niet meer zo erg.
    Tegenwoordig vraag ik me ALTIJD af hoe het zou voelen op onderschept te worden, terwijl ik niet dood wil.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nooit. Ik ben nog nooit in de verleiding gebracht mijn leven te vergooien. Ik vind zelfmoord zwak. En in al mijn respectloosheid vind ik ook mensen die zelfmoord plegen zwak. Als je je leven vergooit omdat je op school gepest wordt of omdat een relatie stukloopt, heb je blijkbaar "geen leven" en maak je er een einde aan. Vind ik knap zielig, sorry als ik het misschien iets te hard breng.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik ook, als ik ruzie heb met mijn ouders, mijn ouders ruzie hebben om mij. als mijn broertje meer aandacht krijgt dan ik. en dat soort dingen allemaal

    ik ook wel....soms..als ik echt niet meer wil..


    Love is the movement <3

    dat gevoel heb ik nu bijna iedere dag, ik voel me gewoon niet goed in mijn vel en voel mij eenzaam terwijl ik wel een hoop mensen om mij heen heb maar weet niet of het normaal is

    Natuurlijk is het normaal dat je het wilt, we zijn pubers XD Maar als je eraan denkt wat je de mensen om je heen aandoet, gaat dat gevoel al snel weg. Want die mensen willen je echt niet missen.

    Ik had het vorig jaar heel sterk (ik zat toen in een soort depressie), maar dat is nu helemaal over.


    A. ikmisje.

    Ik heb een keer gewild dat een auto me van de weg reed. Toen was ik echt zo boos op alles en iedereen. ><