• Ok, dit gaat vreemd klinken maar ik vroeg me wat af.
    Is het ‘normaal’ als je je zelf wel eens dood wens(”ik wou dat ik dood was”).
    En wie heeft dat wel eens gedaan?En waarom(als je het niet wilt vertellen vind ik het ook goed, ik ga niemand verplichten)

    Ik vroeg me dit af omdat ik een paar dagen geleden me kut voelden en ik er toen aan moest denken,aan zelfmoord .Hoe en wat enzo.

    Ik hoop dat ik hier niemand pijn mee doe ofzo wand dat is niet mijn bedoeling.
    Nog 1 ding,GEEN GEZEIK OF GESCHELD AUB.
    -xx-

    Oja en sorry als dit niet zou mogen of als het hier niet hoord.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 19:33 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Undertaker schreef:
    Nooit. Ik ben nog nooit in de verleiding gebracht mijn leven te vergooien. Ik vind zelfmoord zwak. En in al mijn respectloosheid vind ik ook mensen die zelfmoord plegen zwak. Als je je leven vergooit omdat je op school gepest wordt of omdat een relatie stukloopt, heb je blijkbaar "geen leven" en maak je er een einde aan. Vind ik knap zielig, sorry als ik het misschien iets te hard breng.

    Ik ben het gediltelijk met je eens, maar bij sommige snap ik het wel dat ze het doen.Als ze echt iets verschikkelijks is gebeurt.Maar wat ik echt bedoel is alleen het denken niet het doen snap je.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Heb ik ook aan gedacht

    Maar dat is al een hele tijd geleden

    Ik denk dat vele van onze leeftijd daar eens aan denken


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds