• Ik ben die film gisteren gaan zien. Hij was heel leuk, dat verwachtte ik al. Ik had het boek al gelezen en ik wist dus dat op het einde, dat dat ging gebeuren. En toch heb ik gehuild. Ik vond het zo zielig.

    * Ik ga niet zeggen wat er is gebeurd op het einde voor de mensen die het nog niet weten. Maar wie het wel heeft gezien, vonden jullie het niet ontzettend ontroerend met die toverstokken? ;[


    Don't walk away and leave without a reason.

    Het is idd een prachtige film ^^


    -kabouter

    Ik las ook al de boeken en ik zag de film eergisteren en ik vond 'm echt goed. Waarschijnlijk ga ik 'm volgende week nog eens opnieuw kijken.
    En ik moest niet huilen. :')

    Ja, ik begon te wenen >.<

    & ik heb hem al 2x gezien.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 15:47 ]


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Ik heb de film nog niet gezien maar ik heb het boek gelezen en daar moest ik al huilen, dus waarschijnlijk zal ik bij de film ook moeten huilen. :'D

    Ik heb hem op de premiere dag gezien, ik moest ook huilen...
    Dit is de beste film tot nu toe, vind ik.
    Maar boek 7 is voor mijn de beste, ik weet niet waarom...
    Ik denk ook door dat gevecht op het laatst enzo.
    Dat Harry zichzelf overgeeft aan zijn lot,
    dat boek heb ik nu 2 keer gelezen en iedere keer begin ik te janken XD

    Ik ga de film nog eens zien! :Y)


    -

    het is zo'n mooiie film; _O_


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik Vindt M Prachtig,,en op t einde moest ik bijna janke Q.Q
    en bij sommige dingens was hij wel grappig xD


    Imperfection Is Beautiful

    Ik vindt Kerst verneukt :X


    everything you imagined, and more...

    Film gezien, ook gejankt bij dat stukje, en je ziet gwn dat Draco Perkamentus niet wilt doden.
    Arme Draco


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ik moet geld hebben! want ik ga over een weekje op vakantie en ik móóéééééééét hem zien!
    wie wilt zijn zakgeld aan mij opofferen? :Y)


    we've only said goodbye with words

    prachtige film,, alleen vond ik ut jammer dat ze zonder [zoals in boek beschreven] gevecht uit het kasteel ontsnappen.

    en ik heb klein deel bij meer gemist omdat vriendin van mij saus van dorito ships [ofzo] over mij heen gooide,, die hand kwam uit het water,, ze schok zo dat ze dacht heejjj laat ik kim eens besmeuren met vieze stink saus:WxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik ga hem morgenavond waarschijnlijk zien ;D


    -

    uhu jaaaa ik moest ook wenen Ö of toch bijna :p
    en ook als hermelien aan het wenen was xD
    mr eeuh ik vond het wel stom dat ze niet uitlegden wrm de halfbloedprins de halfbloedprins is :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb niet moeten wenen, maar ja ik ween ook echt bijna niet.
    Maar er zijn sommige scenes niet gefilmd die juist wel geflimd zouden moeten zijn. Echt spijtig en dan die scene tijdens Kerstmis die niet in de boek staat, ik snap die echt niet, jawel ik snap hem wel maar die heeft helemaal geen nut, maar ja dat vind ik er van
    Al bij al vond ik hem eigenlijk wel goed
    Terwijl andere mensen hem beter hadden geschat dan hij is


    Live life limitless.

    Ik heb hem ook gezien, maar ik vond het een flauw einde. :Y)
    verder schrok ik heel erg toen ze in zo'n grot waren en opeens iets ( hou ik geheim ) BAM kwam. xd'


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!