• De stelling van vandaag luidt:
    Modelen waarbij je de ribben kan tellen mogen niet in een bikini over de catwalk lopen omdat ze dan een slecht voorbeeld geven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    Let the Night embrace you

    Bij mij kon je tot een halfjaar terug ook mijn ribben tellen, mocht ik dan niet in bikini op het strand lopen?
    Niet eens.


    -

    Meadow schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    I am an idiot, I move.

    Mogen niet op de catwalk.
    Of zeker niet in bikini.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij mij tel je ook m'n ribben en ik ga zaterdag en zondag ook op een catwalk lopen?

    Maar oke, als we het hebben over extreem dunne gevallen, ik denk dat het inderdaad van het type kleding afhangt, en het publiek.
    Zou het aso vinden als 't helemaal niet meer mocht aangezien sommige mensen van nature erg dun zijn, en niet schijnen te kunnen aankomen.

    eens.


    Protège moi de mes désirs.

    maar daar is nu toch ook een wet dat modellen meer dan weetikut hoeveel procent lichaamsvet moeten hebben? of heb ik het verkeerd gehoord?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik vind dat je je lichaam mag laten zien, maar ik vind niet dat het aangespoord moet worden er zo bij te lopen.
    Misschien zijn deze modellen juist nodig om aan de rest van de wereld te laten zien dat het mooi en niet goed voor je is.
    Maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden bepaalde kleren niet aan te laten trekken of verbied om zich in het openbaar te laten zien. Dat verdient niemand.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 1:10 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Mijn ribben kan je ook tellen hoor.
    En jha ik loop in bikini!
    En nee ik ben geen anorexia-mens ;S


    My friends are my estate.

    Chiyo schreef:
    Ik vind dat je je lichaam mag laten zien, maar ik vind niet dat het aangespoord moet worden er zo bij te lopen.
    Misschien zijn deze modellen juist nodig om aan de rest van de wereld te laten zien dat het mooi en niet goed voor je is.
    Maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden bepaalde kleren niet aan te laten trekken of verbied om zich in het openbaar te laten zien. Dat verdient niemand.



    Goed gezegt ;D


    My friends are my estate.

    Mijn ribben ziet men vaak door mijn kleding heen en ik heb geen ondergewicht.
    Ik ben het er niet mee eens dat die extreem dunne meisjes niet in bikini over de catwalk mogen i.v.m. een slecht voorbeeld, maar dat ze gewoon niet meer mogen werken als ze nog maar 40 kilo ofzo wegen. Die modellen representeren een bepaald merk door hun kleding op de catwalk te dragen en als dat er niet uitziet zullen ook minder mensen het kopen, toch?
    Het is misschien hard, maar misschien wordt de kans op anorexia of in ieder geval een ongezond laag gewicht zo verkleind.


    I clicked my heels and wished for you.

    Oneens.. Wie zegt dat al die meiden met opzet zo uit zien.. !! onzin..


    ...

    Chiyo schreef:
    Ik vind dat je je lichaam mag laten zien, maar ik vind niet dat het aangespoord moet worden er zo bij te lopen.
    Misschien zijn deze modellen juist nodig om aan de rest van de wereld te laten zien dat het mooi en niet goed voor je is.
    Maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden bepaalde kleren niet aan te laten trekken of verbied om zich in het openbaar te laten zien. Dat verdient niemand.


    Helemaal mee eens^^


    <i>Crushin'</i> on the live we where suposed to have.

    ik vind dat de modellen mer mnoeten eten en dat ze gewoon niet op de catwalk moeten staan want je moet bedenken dat het een heeeel slecht voorbeeld kan zijn


    you were born original don't die as a copy


    wat
    een
    tering
    onzin.


    oneens dus.

    let me explain:

    Het is niet DIRECT aanstootgevend bedoeld.

    Reclames waarin er duidelijk zonder gesproken woorden word gezegd dat dat het perfecte lichaam is, en bij mensen hun eigenwaarde een deuk oploopt.

    DAT is totaal iets anders.

    Ik vind het onzin,
    Dan mogen er ook geen mensen waar je hun ribben kan zien:

    televisieprogramma's presenteren
    geen werk doen waarmee ze in contact kunnen komen met mensen - want oh jee, wie weet komen ze in aanraking met iemand, en dan geven ze natuurlijk het slechte voorbeeld! oh no!

    kortom:

    onzin toch?

    en daarbij; wie bepaalt er dat het een slecht voorbeeld is? aan welke normen en waarden moet een slecht voorbeeld aan voldoen?

    mensen die eens zijn,
    geef me een goede reden, waarom het verboden zou moeten worden?
    zijn die het alleen eens omdat ze zich dan beter voelen? of waarom zou het verboden moeten worden?.. ben benieuwd (cat)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 10:21 ]