• De stelling van vandaag luidt:
    Modelen waarbij je de ribben kan tellen mogen niet in een bikini over de catwalk lopen omdat ze dan een slecht voorbeeld geven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee-eens. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik weet niet, want ik ken een meisje, echt súper dun, maar zij kan er niks aan doen dat ze zo dun is, het zit in haar genen.
    ik ben het wel eens dat het een slecht voorbeeld geeft, maar je kan iemand toch niet iets verbieden omdat ze zo nou eenmaal is?

    Niet eens.
    Wie weet kunnen ze er niets aan doen.
    Bij mij (ja oke ik ben geen meisje en geen model) kan je mijn ribben ook tellen en ik ga ook gewoon naar het strand/zwembad etc.

    Oneens: Zolang het niet extreem is, vind ik het best.


    You'll never dream alone. <3

    2de comment @ dit topic.

    -.-'

    al zouden ze er wel iets aan kunnen doen boeit het me geen flikker ^^

    oneens.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Niet mee eens.Je kan niemand verbieden op een catwalk te lopen.Wel zouden ze niet zoveel voorkeur voor magere mensen mogen geven en zou je meer gewone mensen of mensen met een maatje meer op de catwalk moeten zien.


    Everyone smiles in the same language.

    Chiyo schreef:
    Ik vind dat je je lichaam mag laten zien, maar ik vind niet dat het aangespoord moet worden er zo bij te lopen.
    Misschien zijn deze modellen juist nodig om aan de rest van de wereld te laten zien dat het mooi en niet goed voor je is.
    Maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden bepaalde kleren niet aan te laten trekken of verbied om zich in het openbaar te laten zien. Dat verdient niemand.

    Hélemaal mee eens (:


    Never run out of reasons to smile...

    Er moeten gewoon nieuwe soort eisen komen. Vollere modellen vind ik persoonlijk trouwens veel mooier. Bij die latjes lijkt het alsof ze elk moment in elkaar kunnen storten. Ik ben het eens met de stelling. En mijn moeder ook :P


    "Let them eat cake!"

    Meadow schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    In gewone kleren dan wel? Nee, ze moeten die modellen eerder helpen, en tegenwoordig worden te dunne modellen niet meer aangenomen. :'D
    Maar deal with it, modellen zijn vaak te dun en dat zal altijd zo blijven.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 11:47 ]

    Deze stelling is toch al ongeveer geweest?

    En schei toch uit met die slechte voorbeelden, je moet maar zelf weten wat goed voor je is en wat niet goed.
    Als je dat al niet weet, dan is dat volkomen je eigen probleem.


    Where there is a sea there are pirates...

    Meadow schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ze mogen echt nit op de catwalk. waarom maken zeniet kleding voor vrouwen met een normaal postuur. meiden nemen modelen zo snel als voorbeld en als ze normale modelen nemen zonder zichtbare ribben zullen er minder anorexia meiden zjin!!


    Love is the movement <3

    3de comment @ dit topic.

    blijkbaar trekt iedereen zich er dagelijks wat van aan. - of voelen hun eigenwaarde krimpen door die dunne modellen