• De stelling van vandaag luidt:
    Modelen waarbij je de ribben kan tellen mogen niet in een bikini over de catwalk lopen omdat ze dan een slecht voorbeeld geven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens / On eens.

    Waarom mee eens ?
    Zulke modellen geven het slechte voorbeeld aan meisjes die zichzelf té dik vinden. Want dan gaan ze denken dat als ze net zo dun zijn als hun, hun ook net zo mooi zijn. En daardoor krijgen al die meisjes anorexia.

    Waarom on eens ?
    Sommige modellen zijn dan wel misschien dun van zich eigen, maar ook sommige meisjes zijn dun. Bij sommige kan je makkelijker de ribben tellen dan van de ander.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oneens
    bij mij kan je ook nog steeds mn ribben tellen
    en bij mn zus ook
    wat is dit voor onzin :S

    Chiyo schreef:
    Ik vind dat je je lichaam mag laten zien, maar ik vind niet dat het aangespoord moet worden er zo bij te lopen.
    Misschien zijn deze modellen juist nodig om aan de rest van de wereld te laten zien dat het mooi en niet goed voor je is.
    Maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden bepaalde kleren niet aan te laten trekken of verbied om zich in het openbaar te laten zien. Dat verdient niemand.


    Eens ^^


    And now we're counting down to Phase Zero.

    zucht

    4de commment @ dit topic.

    blijkbaar ben ik de enige die tegen is;

    maar het is dus een soort vorm van discriminatie?

    en daarbij wil je dus iemand over de catwalk zien lopen waarbij je zelf dan je ego kan strelen?

    bull.
    (cat)

    screamlauder schreef:
    zucht

    4de commment @ dit topic.

    blijkbaar ben ik de enige die tegen is;

    maar het is dus een soort vorm van discriminatie?

    en daarbij wil je dus iemand over de catwalk zien lopen waarbij je zelf dan je ego kan strelen?

    bull.
    (cat)


    Als je nou eens naar de posts van andere mensen zou kijken zie je dat je láng niet de enige bent die hiertegen is. (:
    Het gaat niet om het 'ego strelen', het gaat juist om het neerhalen van je ego. Er zijn zat mensen, waaronder ikzelf, die van die superskinny mensen zien lopen in modeshows etc., en nóóit eens iemand met een iets 'normaler' postuur, en dan denken van 'dus je bent pas mooi genoeg als je zo dun bent'.
    Maar aan de andere kant is het dan ook weer wel zo dat sommige mensen er eenmaal niets aan kunnen doen dat ze zo dun zijn.
    Het zou al beter zijn als er meer mensen tussen zouden lopen waarbij je niet de ribben kan tellen. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niet mee eens, ze kunnen van hun eigen zo dun zijn, zonder anorexia of zo te hebben. Ik vind wel dat er een limiet op het BMI moet komen(Dus dat het BMI boven een bepaald getal moet liggen).

    Breakfast schreef:
    Oneens: Zolang het niet extreem is, vind ik het best.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ehm, hallo?
    Waarom zou het 8)


    ok

    Meadow schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X


    Yo :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik zou dan eerder iets zeggen in de trant van
    Modellen met een BMI onder 16 mogen absoluut niet op de catwalk.
    Ofzo : P Weet niet precies wat een belachelijk laag BMI is, maar zegmaar gewoon een serieus meetbaar iets als regel maken.


    Mew <3

    Cherished schreef:
    Bij mij tel je ook m'n ribben en ik ga zaterdag en zondag ook op een catwalk lopen?

    Maar oke, als we het hebben over extreem dunne gevallen, ik denk dat het inderdaad van het type kleding afhangt, en het publiek.
    Zou het aso vinden als 't helemaal niet meer mocht aangezien sommige mensen van nature erg dun zijn, en niet schijnen te kunnen aankomen.
    Ga jij zaterdag en zondag op een catwalk lopen? Nice (:

    Ontopic:
    Dit is een twijfelgeval. Sommige mensen die anorexia hebben en extreem dun zijn vind ik niet op de catwalk mogen. Mensen die van nature dun zijn wel (:


    Only losers can act the way you do

    ONEENS, cuzzz...

    bij mij kun je dat ook zien, en ik heb het van mezelf, ik wordt gewoon niet dik, toen ik vanmiddag ging zwemmen, was ik ook een plankje, en ik vind het zelf niet leuk :( ik ben zelfs jaloers op meiden die dikker zijn dan ik en die erdaar mooi dun uitzien. bij mij is het eng dat zeggen mij vriendinnen zelf. en toch kan ik er niks aan doen.
    maar ik denk dat je meisjes niet of weinig aanspoord tot anorexia, afvallen wel, maar anorexia niet denk ik. Het zijn meestal de doorsnee afvallers die er dan niet meer mee kunnen stoppen en een eetstoornis krijgen. Ik ka het weten want ik heb mijn spreekbeurt over anorexia gedaan.
    en je kunt toch mensen niet verbieden om over die catwalk te lopen?
    maar ik denk ook dat mensen nu geen voorbeelden meer nemen aan extreem dunne meisjes.
    er is nu zoveel kritiek op
    volgens mij zien mensen, en zelfs tienermeisjes, nu ook wel dat het niet mooi is om zo dun te zijn.


    xXx JapieKrekel

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 19:15 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Mee eens, maar dan wel bij die extremen. Bij mij kan je ook de ribben zien maar ze niet tellen. Sowieso zouden ze niet op de catwolk mogen wand(meden) door hun is er zoveel anorexia bij jonge mijden.Maar mollige(dikkere) kunnen ook weer een slecht voorbeeld zijn, wand dadelijk gaat iedereen denken dik is mooi(niet dat ik tegen molliggen mensen heb maar)is ook weet niet goed wand te dik kan levens bedrijgent zijn net als te dun.En daar bij komt dat het niet eens mooi is.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 19:07 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Zwaar eens!
    Ik had het eerst en ik deed het amper..
    Nu ben ik trots op mn slanke buik x)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    modellen zijn er om kleren te showen.Enja ik vind dat als je op het strand kijkt en je ziet zo'n dikke madam in een bikinitje da da geen zicht is.Modellen mogen niet te mager zijn maar voor een bikinishow mag er tog wel een plat buikje zijn ni ?


    He kissed my lips , i taste your mouth <3