• De stelling van vandaag luidt:
    Modelen waarbij je de ribben kan tellen mogen niet in een bikini over de catwalk lopen omdat ze dan een slecht voorbeeld geven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens


    Happiness hit her like a train on a track

    ik vind persoonlijk dat mensen van een normaal postuur op de catwalk moeten lopen. Bij te dunne mensen krijgen andere een 'ideaalbeeld' die totaal niet klopt.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ja en nee
    ze geven inderdaad geen goed voorbeeld aan toekomstige modellen maar bij de meeste modellen kan je de ribben zien dus dan mag er eigenlijk geen model meer op de catwalk.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 20:21 ]


    One Day you'll remember me...

    mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    Empire schreef:
    Die mogen van mij al hélemaal niet op de catwalk! :X

    ik vind het geen goede stelling.
    1. sommige mensen kunnen er niks aan doen dat je hun ribben ziet
    2. en modellen die lichter zijn dan 45 Kilo mogen niet op de catwalk

    dus ik ben er niet meer eens.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 11:58 ]

    mee eens.
    het legt veel te veel druk.
    op de modellen zelf.
    Op mensen die model willen worden.
    Mensen die er gewoon per ongeluk mee geconfronteerd worden...
    Ik heb donderdag 'expeditie robinson' gekeken,
    && ik vond het echt geweldig en een hele opluchting dat je bij meer dan de helft van die vrouwen die in bikini lopen gewoon kunt zien dat ze 'vet' hebben.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 12:09 ]

    Ik ben het oneens, als ze echt een slecht voorbeeld zouden geven had elk meisje nu wel een eetstoornis. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    laat ze van mij maar lopen,
    als je weet dat jij je erdoor minderwaardig gaat voelen, dan moet je er niet naar proberen te kijken. ik kijk ook niet naar die modellenprogamma's.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Dat is echt een slecht voorbeeld geven aan alle jongeren en dat maakt ook dat jongeren complexen krijgen over hun lichaam. Ze zien het als mooi, het slank zijn.

    Ik voel me aangevallen door jullie. :8

    Daarom zijn het modellen, ze horen dun te zijn.

    Ik ben er dus niet mee eens.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 9:33 ]


    You can run but not hide

    Een slecht voorbeeld voor wie? Ik zie een kindje van 5 jaar oud nog niet naar modeshows gaan. En volwassenen weten wel beter. Dus als zo'n model niet over de catwalk mag lopen, dan is het omdat ze ongezond bezig is en dat moet veranderen, niet omdat ze een slecht voorbeeld is.

    terwoordig zit het zo:Iedereen weet al dat modellen super mager zijn...Als je nu plots heeeel dikke gaan zijn denkt iedereen nog steeds:Amai die zijn dun...Alle dat denk ik toch


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hesitate schreef:
    mee eens.


    What happened in the crew stays in the crew ^^