• Beyoncé en Lady GaGa zijn allebei genomineerd voor negen MTV Video Music Awards en zullen dus strijden om de felbegeerde titel van Pop Queen of 2009.

    Beide zangeressen zijn in de race voor Beste video van het jaar en Beste vrouwelijke video. Ze zijn heel erg blij met hun nominaties. Beyoncé laat weten: "Ik ben heel vereerd dat ik voor de meeste VMAs genomineerd ben. Ik ben gezegend dat ik dit jaar een hit 'Single Ladies' had die mensen echt leuk vonden". Ook Lady GaGa is zeer dankbaar en vereerd dat ze in negen categorieën is genomineerd. Het harde werken werpt eindelijk zijn vruchten af.

    Britney Spears zet haar comeback voort met zeven nominaties. En Kanye West, Eminem en Coldplay zijn elk vier keer genomineerd. Green Day is goed voor drie nominaties en Jay-Z voor twee.

    Op 13 september 2009 worden de MTV Video Music Awards uitgereikt en live uitgezonden vanuit New York en Russell Brand mag de show presenteren.

    Bron.

    Wat vinden jullie, Beyonce of Lady GaGa?


    ok

    Ze verdienen het allebei.

    *Lady Gaga weet in een korte periode, met veel nummers en ineens een heel goed album dat helemaal plat gedraait word te lanceren. daarbij geeft ze - net als beyonce - een enorme show weg!

    *Beyonce is legendarisch over een lange periode, met veel nummers en veel albums, verschillende lidjes, maar allemaal beyonce. ze geeft echt een hele goeie show weg.

    allebei hebben ze al een enorm verleden.

    toch kies ik voor beyoncee.
    ik vind lady gaga een eendagsvlieg die iets te lang blijft rondvliegen.


    daarbij is beyonce veelzijdig
    en die kant heb ik nog niet van lady g. gezien.
    en die hoef ik ook niet te zien ^^
    beyonce verrast ons steeds, en niet door een 1 of andere publiciteitsstunt.

    beyonce all the way.(nerd)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 15:02 ]

    op een dag,

    is beyonce out of the picture.

    dan mag lady gaga de troon veroveren haha.

    Beyoncé word het denk ik,ik vind ze beide goed..maar van Lady Gaga vind ik echt alle nummers goed en van Beyoncé maar een paar.

    Ik vraag me af waarom Lady Gaga queen of pop zou genoemd mogen worden, ik heb wel een cd van haar en vind haar muziek goed, maar het persoontje gaga zelf staat me helemaal niet aan. Het is gewoon een "hoer" met zangtalent
    (vat dit niet slecht op)

    Dus ik vind dat de naam 'queen of pop' dan eerder Beyoncé toebehoord