• Net waren de ergste uuren uit mijn leven,Ik kwam heel normaal uit mijn bed en ging naar de tuin waar mijn ouder's zaten,met de drieling en mijn andere zusje enzo,En mijn Oma en tante zaten er ook bij,Dus ik ga op een stoel zitten en zeg goeiemorgen,Na een tijdje zegt mijn Oma "Lieverd heb je niets dat je wilt zeggen tegen ons?"
    Ik zeg "nee"
    Zegt mijn Moeder op oneens kei hard"Dat je drug en drank gebruikt dat bedoeld je oma"
    Dus ik al helemaal intraanen "daar doe ik niet aan"

    Dus we hadden een hele ruzie en ineens zegt mijn moeder"Ik wou dat je nooit was geboren kutkoter!"
    echt ik ben me eigen gaan aankleden en heb me boven op zolder met de laptop en teloof en zo op zolder opgeslooten dit is namelijk de slaap kamer voorals er iemand blijft slapen ofzo der staat zelf een koelkast in met cola enzo dus ik heb ook eten enalles in die koelkast gepropt en de deur gebarikadeerd en ik kom er alleen uit om eten te halen als het op is en naar de wc,

    Nog meer mensen zulke dingen meegmaakt??

    neen, zoiets hebben mijn ouders nog nooit gezegd. Maar als ik ruzie met ze heb, sluit ik me ook op in mijn kamer. Maar je zou toch beter deze avond of morgenvroeg ofzo nog met je mama gaan praten en haar duidelijk zeggen dat je niet aan de drank en drugs zit.

    XlaukeX schreef:
    Waw dat is echt erg,dat ze zo'n dingen zegt.En denkt dat je aan de drugs zit,ik zou enorm boos zijn op mijn ouders als ze zoiets zeggen.


    .

    EvilClowns schreef:
    (...)

    Nou mijn Oma en Tante zeggen graag dingen over mij die niet waar zijn maar ja mijn moeder gelooft hun natuurlijk weer en mij niet,

    Jemig! Dat doe je toch niet?
    Dan hebben ze ook echt geen vertrouwen in je!
    En je moeder zou op zn minst aan je moeten vragen of het waar is, en niet meteen je tante en oma moeten geloven. OMG! Ik kan hier echt heel boos om worden!

    Nee, niet echt. Zoiets zeg je toch niet tegen je kind?
    Sterkte.


    -

    Dit is niet normaal. Echt niet. Ik zou weglopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is niet normaal. Ik zou weglopen. Ik bedoel: zoiets zeg je toch niet :o

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 21:36 ]


    Only losers can act the way you do

    Aurelia schreef:
    Ik zou weglopen.

    Is dit advies? =]

    dat is echt zo kud voor je. ö


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Glaceon schreef:
    (...)
    Is dit advies? =]
    Eigenlijk wel denk ik. Want ik heb het zelf ook geschreven.


    Only losers can act the way you do

    Nou mijn Oma en Tante zeggen graag dingen over mij die niet waar zijn maar ja mijn moeder gelooft hun natuurlijk weer en mij niet,

    Waarom doen je oma en tante dat dan?? Hebben ze een hekel aan je ofzow??
    Maar dan nog, ik vind het echt stom van je moeder dat ze dat zomaar gelooft. Als jij zegt dat je t niet gebruikt. En als ze t echt niet gelooft, kan ze t toch 'onderzoeken' zeg maar. Dan zou ze je kamer kunnen doorzoeken of aan je vrienden vragen ofzow. Maar niet zomaar beginnen te schreeuwen.
    T is wel erg kut voor je. Sterkte.


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Waarom doen je oma en tante dat dan?? Hebben ze een hekel aan je ofzow??
    Maar dan nog, ik vind het echt stom van je moeder dat ze dat zomaar gelooft. Als jij zegt dat je t niet gebruikt. En als ze t echt niet gelooft, kan ze t toch 'onderzoeken' zeg maar. Dan zou ze je kamer kunnen doorzoeken of aan je vrienden vragen ofzow. Maar niet zomaar beginnen te schreeuwen.
    T is wel erg kut voor je. Sterkte.



    Ja het is weer rustig keb net gepraat maar boos zijn ze nog en nu zijn ze heel mijn kamer aan het overhoop halen,

    Zoiets zeg je toch niet ö
    Sterkte.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Zorg voor een ander onderdak om te blijven logeren, dit is niet normaal. Als je een paar dagen bij een vriendin blijft logeren of iets dergelijks ziet je moeder misschien in wat voor grote fout ze nu begaat.


    I recycle my thoughts.

    Ja het is weer rustig keb net gepraat maar boos zijn ze nog en nu zijn ze heel mijn kamer aan het overhoop halen,

    Als je t niet gebruikt vinden ze toch niks (ofcaurse), en dan zien ze misschien in dat t helemaal niet waar is, en bieden ze misschien hun excuus aan en is alles weer goed.
    Dat hoop ik adn tenminste voor je.


    Inspiration can hit you any time

    -leeft extremly mee-


    I made a deal with god ):