• Net waren de ergste uuren uit mijn leven,Ik kwam heel normaal uit mijn bed en ging naar de tuin waar mijn ouder's zaten,met de drieling en mijn andere zusje enzo,En mijn Oma en tante zaten er ook bij,Dus ik ga op een stoel zitten en zeg goeiemorgen,Na een tijdje zegt mijn Oma "Lieverd heb je niets dat je wilt zeggen tegen ons?"
    Ik zeg "nee"
    Zegt mijn Moeder op oneens kei hard"Dat je drug en drank gebruikt dat bedoeld je oma"
    Dus ik al helemaal intraanen "daar doe ik niet aan"

    Dus we hadden een hele ruzie en ineens zegt mijn moeder"Ik wou dat je nooit was geboren kutkoter!"
    echt ik ben me eigen gaan aankleden en heb me boven op zolder met de laptop en teloof en zo op zolder opgeslooten dit is namelijk de slaap kamer voorals er iemand blijft slapen ofzo der staat zelf een koelkast in met cola enzo dus ik heb ook eten enalles in die koelkast gepropt en de deur gebarikadeerd en ik kom er alleen uit om eten te halen als het op is en naar de wc,

    Nog meer mensen zulke dingen meegmaakt??

    Ik heb al erger meegemaakt.
    Maar natuurlijk komt zoiets hard aan.

    Mijn moeder vertrouwd me ook niet, ze denkt dat ik met jan en alle man hetbed in duikt dat ik haar in de stront trek bij mijn oma enzo.
    maaar ik ben nog maagd heb zelfs nog nooit een vriendje gehad.
    Het beste wat je kan doen is haar proberen duidelijk te maken dat je niet aan de drugs en aan de drank zit.
    het is laat maar zeggen het engige, let er wel op dat je moeder rustig en aanspreek is.

    veel succes x


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Nah, dit vind ik niet kunnen gewoon.
    Zoek ergens anders onderdak tot je bent afgekoeld.


    ok

    Daar is mijn moeder heeel goed in. Helaas heb ik dan ook altijd wel een paar vrolijke woordjes.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Wat erg voor je :O

    Nou sterkte er mee.(flower)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 11:07 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Als mijn moeder zomaar uit het niets zou beweren dat ik aan de drugs zit, zou ik haar echt slaan :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Blondine schreef:
    Nou, nee. Wat erg voor je ö.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    waarom denk ze dat je darnk en drugs gebruikt dan? ik bedoel dat zuigt ze vast niet totaal uit haar duim..

    btw mijn moeder roept als ze echt boos is dingen van; dat ik autistisch ben, niet normaal, slet, gestoord.. whatever. Maar waarschijnlijk is ze zelf autistisch ik ken heel veel verschillende autisten o.a. mijn broertje maar,mijn moeder heeft ook echt bepaalde autistiche trekjes..

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 11:11 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    wat een oneerlijke beschuldiging.


    Love is the movement <3

    o.o damn. dat zou mn moeder dus nooit gaan zeggen. dit is echt kut voor je o.o

    sterkte <3 & ik hoop dat het weer goed komt.


    Destroy what destroys you.

    Ik had haar een pats in het gezicht gegeven.. zo iets zeg je niet tegen je kind.. Ze moest dan maar eens weten wat er dan met je kan gebeuren en wat voor een dingen kinderen dan in de kop krijgen.. Ik zou je spullen pakken en naar een vriend of vriendin gaan.. Maar dat zou ik dan doen.. Je moet het zelf weten


    ...

    En ik dacht dat mijn moeder erg kon zijn :O


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Je moeder was vast overstuur omdat ze denkt dat jij haar niet vertrouwt.


    Ryan Dunn (ll)

    nee heb ik niet. Ik heb een goede band met mijn familie op mijn vader na die mijn jeugd heeft verziekt. Maar ik wens je heel veel sterkte en als je is wil praten mag je naar mij toekomen als je wil ;)
    Ik raad aan onderdak te zoeken bij een vriend of vriendin ofzo. Sterkte!


    bla bla bla

    Mijn moeder roept altijd;

    - Wat een kútgezin heb ik toch. Gádverdamme!
    - Die kutkinderen, er komt een tijd dat ik dit huis uit ga en dan zoeken jullie het maar uit.
    - Die kutkinderen, altijd maar hun troep achter hun kont laten en wie kan het weer opruimen? Ik!
    - Ik wou dat ik nooit kinderen had gemaakt.


    a figment of your imagination