• Net waren de ergste uuren uit mijn leven,Ik kwam heel normaal uit mijn bed en ging naar de tuin waar mijn ouder's zaten,met de drieling en mijn andere zusje enzo,En mijn Oma en tante zaten er ook bij,Dus ik ga op een stoel zitten en zeg goeiemorgen,Na een tijdje zegt mijn Oma "Lieverd heb je niets dat je wilt zeggen tegen ons?"
    Ik zeg "nee"
    Zegt mijn Moeder op oneens kei hard"Dat je drug en drank gebruikt dat bedoeld je oma"
    Dus ik al helemaal intraanen "daar doe ik niet aan"

    Dus we hadden een hele ruzie en ineens zegt mijn moeder"Ik wou dat je nooit was geboren kutkoter!"
    echt ik ben me eigen gaan aankleden en heb me boven op zolder met de laptop en teloof en zo op zolder opgeslooten dit is namelijk de slaap kamer voorals er iemand blijft slapen ofzo der staat zelf een koelkast in met cola enzo dus ik heb ook eten enalles in die koelkast gepropt en de deur gebarikadeerd en ik kom er alleen uit om eten te halen als het op is en naar de wc,

    Nog meer mensen zulke dingen meegmaakt??

    ike niet..
    Sins mijn moeder weet dat ik rook, kijkt ze nergens meer van op.. ookal doe ik veder niks abnormaals..
    IN iedergeval heel veel sterkte!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn vader dreigt bijna elke avond me uit huis te zetten omdat ik mislukt ben ofzo. Weet ik veel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Artist schreef:
    Mijn moeder roept altijd;

    - Wat een kútgezin heb ik toch. Gádverdamme!
    - Die kutkinderen, er komt een tijd dat ik dit huis uit ga en dan zoeken jullie het maar uit.
    - Die kutkinderen, altijd maar hun troep achter hun kont laten en wie kan het weer opruimen? Ik!
    - Ik wou dat ik nooit kinderen had gemaakt.

    doet mijn moeder ook, en dat ze helemaal ziek van ons wordt, en waar ze ons aan te danken heeft enzo

    Maar dat ik aan de drugs zit heeft ze nog nooit beweerd gelukkig... Sterkte


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?