• Oke ik word er echt helemaal gestoord van, like de een zegt weer "Ja je kan beter met een BH aan slapen want anders krijg je hang tieten.." en dan zegt de ander weer, "Je kan beter niet met een BH aan slapen anders gaat ie kapot" like, wat is nou beter? Met BH aan slapen of zonder? >.<

    x×x

    Despondency schreef:
    Ik slaap zonder, met lijkt het net alsof ik ergens in vast zit en dan raak ik in paniek [/weird]

    Dat heb ik ook (nerd)


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Ik slaap zonder, anders vol ik me zo benauwt en voel ik alsof ik word gekilt ofzo x]. Hou niet zo van opgepropt en al. Maar ze zeiden ook iets erover als je met slaapt, maar dat ben ik vergeten. Het was in iedergeval niet goed ofzo o_O


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Het is niet erg als je ermee slaapt, maar je kan beter zonder slapen want je krijgt er striemen van heb ik begrepen en omdat je zweet 's nachts moet je 's ochtends een nieuwe aandoen, dus je kan beter zonder slapen. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Assassin schreef:
    Zonder is beter voor je bloedsomloop, maar als je uit bed komt moet je meteen een bh aandoen. Anders krijg je last van zwaartekracht, maar dat heb je niet zo erg als je ligt x'D


    xD


    Second star on the right and straight on till morning

    Doet er niet toe, maar een BH zit vrij strak dus dat lijkt me niet comfortabel.


    No growth of the heart is ever a waste

    JOYCEVIPx schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JOYCEVIPx schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.

    Hier ook zo. Ik slaap zonder, behalve als er vriendinnen/vrienden logeren of ik ga naar daar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik slaap met.


    Music is the new sex

    zonder, je borsten moeten rust krijgen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zonder, je borsten moeten ook ademen hoor. :'D
    Volgens mij slaapt het ook niet goed met. :'D

    Zonder n_n
    Dat is mij altijd verteld en ik ben het zo 'gewend' zegmaar. Ik vind slapen met BH irritant. :']


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hmm blijkabar krigj je juist ahng tieten van met bh slapen . die vond ikr aar klinken maja. ik doe soms met en soms sonder net waar ikz in in heb ik luister neit echt naar die verhaaltjes ofzo

    ik slaap altijd zonder. Het is daarom niet ongezond als je met slaapt, maar ik denk dat het gwn gemakkelijker is enzo.. ook omdat, als je overdag al constant ene draagt, het wel eens goed is om geen te dragen ^^

    zonder, het is altijd slecht. maar het licht er aan welke cup je hebt.
    Cup
    a= zonder
    b= zonder
    c= zonder/met
    d of groter= met.
    beter voor je, want dan zijn ze zwaarder snap xD
    maar ik heb b/c en ik haar het om met een bh aan te liggen alles gaat er uit


    Love sheds light one the darkest of times

    Esmaye schreef:
    Zonder is beter volgens mij.
    Ik slaap zelf iig liever zonder.


    For once I want to be the car crash.