• Oke ik word er echt helemaal gestoord van, like de een zegt weer "Ja je kan beter met een BH aan slapen want anders krijg je hang tieten.." en dan zegt de ander weer, "Je kan beter niet met een BH aan slapen anders gaat ie kapot" like, wat is nou beter? Met BH aan slapen of zonder? >.<

    x×x

    zonderr :3

    Zonder, zit lekkerder [':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik slaap zonder, behalve als er iemand bij is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zonder, anders zit dat zo irritant.


    *insert philosophical cringe expression here*

    WTF het maakt niks uit of je met of zonder slaapt want het is gewoon een kledingstuk maar als hij te strak is, koop een nieuwe Maar draag geen push up want daar krijf je serieus hangtieten van XD


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Met, ben te lui om hem uit te doen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    zonder!

    zonder :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wunschen schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.

    precies.:Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Joker schreef:
    Ik slaap zonder, behalve als er iemand bij is.


    Hope goes lost but never dies.

    Joker schreef:
    Ik slaap zonder, behalve als er iemand bij is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Caithlyn schreef:
    Zonder, anders zit dat zo irritant.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zonder. Ze zeggen dat het beter is voor je bloedsomloop .. Maar boeien, als je mét slaapt heb je er ook geen last van haar. Doe gewoon wat je wilt ;d


    Don't be a drag, just be a queen.

    wunschen schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Zonder, anders krijgen je borsten geen rust. Overdag hebben ze steun nodig, dus draag je een bh en 's nachts moeten ze rusten, dus dan draag je er geen ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.