• Oke ik word er echt helemaal gestoord van, like de een zegt weer "Ja je kan beter met een BH aan slapen want anders krijg je hang tieten.." en dan zegt de ander weer, "Je kan beter niet met een BH aan slapen anders gaat ie kapot" like, wat is nou beter? Met BH aan slapen of zonder? >.<

    x×x

    zonder.. dat slaapt lekkerder..


    Je moet worden wie je bent.

    ik slaap altijd zonder.

    maar het eerste wat ik doe als ik uit bed kom is een bh aan doen,
    en als ik pas in bed lig, doe ik m'n beha uit en slinger ik 'm m'n kamer in, en lig ik gelijk :]

    xD

    Ik slaap zonder.....


    If you want perfection, buy a Barbie

    Dat maakt geen donder uit. Gewoon wat jij het lekkerst vind.
    Trouwens wie zit er steeds oude topics omhoog te spammen?


    Life is hard and then we die

    Ik slaap meestal zonder, tenzij ik hem af en toe vergeet af te doen voor ik m'n bed in duik. Maar ze zijn er nog nooit kapot aan gegaan bij mij hoor, heb alleen af en toe dan een gevoelig plekje waar de beugel dan in heeft gedrukt de hele nacht. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Temerarious schreef:
    Ik slaap altijd zonder. Ik heb er geen last van.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 17:48 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik slaap zonder.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Zonder. Ik vind het prettiger.


    make cake, not war

    Ik móet nu 6 weken dag én nacht een sportbeha aan. (': Maar gewoonlijk slaap ik gewoon zonder beha aan.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    wunschen schreef:
    Zonder is beter. Maar als ik bij vrienden/vriendinnen ga slapen dan slaap ik toch wel met,omdat ik me anders ongemakkelijk voel.


    None but ourselves can free our minds.

    Zonder, ze zeggen dat je borstkanker kan krijgen als je met bh slaapt.


    The way we live, is the way we die

    JoJudicious schreef:
    Ik móet nu 6 weken dag én nacht een sportbeha aan. (': Maar gewoonlijk slaap ik gewoon zonder beha aan.
    Wow, hoezo?


    Life is hard and then we die

    Ik slaap altijd met, maar zonder is gezonder, omdat het dan meer verlucht. Maar je kan er geen borstkanker van krijgen. :8


    All was well.

    Ik slaap zonder BH aan, want ik vind het echt vreselijk om die 24 uur per dag aan te hebben (krul).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JBM schreef:
    Ik slaap altijd met, maar zonder is gezonder, omdat het dan meer verlucht. Maar je kan er geen borstkanker van krijgen. :8
    Nee inderdaad. Borstkanker heeft niets te maken met BH's dragen terwijl je slaapt of niet. Ik snap niet wie dat in de wereld heeft geholpen xD


    Life is hard and then we die