• Jaa, ik heb een probleempje, die nieuwe versie van Itunes werkt op mijn zenuwen. Ik probeer een liedje op mijn Ipod te zetten lukt dat nooit. Ik probeer te zoeken naar een knopje waar staat dat je liedjes in je Ipod kan zetten maar dat vind ik niet >< Vroeger was die versie makkelijker hoor!! Da was gewoon op Itunes zetten en dan slepen naar je ipod en nu weet ik niet hoe je met die nieuwe versie moet werken ><' Dus kan iemand me helpen hoe je met die nieuwe versie moet omgaan en liedjes op mijn ipod kan zetten want die begint op men zenuwen te werken - -'


    FireFlies Above My Head

    Dat het ik met limeware,Ik wil een liedje op mijn IPod zetten lukt het niet,dan komt mijn moeder en die doet het gewoon zonder problemen,Dan denk ik bij mezelf die pc van ons mag mij niet,Grrr....^^

    Ik weiger dat ding altijd, en nu ik jouwn verhaal heb gehoort, doe ik het al helemaal niet meer! :3

    Euhm, als je je iPod in de pc steekt krijg je volgens mij automatisch bij iTunes een schermpje voor je iPod. Dat staat aan de zijkant, maar vaak start die automatisch op. Er staat dan dat allemaal gelul, maar dan moet je op "Later registreren" klikken. Dan laadt ie ff en dan zie je je iPod staan op de pc, met een balkje en blablabla. Daar staat ook een knop bij synchroniseren ofzo. Weet niet hoe je het schrijft. Daar op klikken en je nummers worden op je iPod gezet.

    Je gedownloade nummers worden automatisch in een map gezet, bij mij tenminste. Klik bij iTunes op bestand, links boven, map aan bibliotheek toevoegen en kies de map waar je nummers in staan. Als die nummers dan op je Ipod staan verwijder ze uit de map.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Euhm, als je je iPod in de pc steekt krijg je volgens mij automatisch bij iTunes een schermpje voor je iPod. Dat staat aan de zijkant, maar vaak start die automatisch op. Er staat dan dat allemaal gelul, maar dan moet je op "Later registreren" klikken. Dan laadt ie ff en dan zie je je iPod staan op de pc, met een balkje en blablabla. Daar staat ook een knop bij synchroniseren ofzo. Weet niet hoe je het schrijft. Daar op klikken en je nummers worden op je iPod gezet.

    Je gedownloade nummers worden automatisch in een map gezet, bij mij tenminste. Klik bij iTunes op bestand, links boven, map aan bibliotheek toevoegen en kies de map waar je nummers in staan. Als die nummers dan op je Ipod staan verwijder ze uit de map.


    Waar staat dat knopje synchroniseren? Boven beneden ofwat? Maar het probleem is dat mijn ipod niet op die linkerbalkje staat maar toch wordt wel gemeld dat mijn ipod aangesloten is --"


    FireFlies Above My Head

    Ik snap er zelf ook weinig van, soms lukt het wel en soms gewoon echt helemaal niet. :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Jkiddo schreef:
    (...)

    Waar staat dat knopje synchroniseren? Boven beneden ofwat? Maar het probleem is dat mijn ipod niet op die linkerbalkje staat maar toch wordt wel gemeld dat mijn ipod aangesloten is --"

    Awh, dat had ik ook. Dan is er iets mis met je iPod. Tenminste, wel bij de mijne. Is het een oude of een nieuwe? Als het een nieuwe is dan zou ik even naar de winkel gaan, met het bonnetje. Misschien is het ook handig om één van je ouders mee te nemen, want sommige verkopers zijn erg goed om je in de tuin te leiden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.