• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    6000BRIEFJE schreef:
    Oké. :8 Ik wist eigelijk niet dat, dat veel voorkwam, maar I can deal with it. :'D

    Krullie schreef:
    (...)
    Nee, omdat die regel op dat tijdstip nog niet bij de forumregels stond.

    Pfieuw ;'3 Oke dan ;']


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoe kan dat gecontroleerd worden? Veel mensen hier @Q hebben elkaar op msn.


    I want my bloody cheese now!^^

    Miauw schreef:
    (...)
    Jah, dat kan. Maar dan krijgt dat account ook een forumban. Je mag tijdens een forumban helemaal niet meer op het forum, ook niet via een ander account of via een ander persoon.
    Wij hebben zo onze trucjes om dat te kunnen achterhalen.




    Aah ok ^^


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    oke, x'D

    hoe meer regels, hoe moeilijker het wordt!

    Ik snap het volledig! En ik ben het er ook mee eens. Het is je eigen schuld (meestal) dat je een ban hebt, dus dan hoef je ook niet meer mee te profiteren van het voordeel van een forum zolang je die ban hebt, eigen schuld, dikke bult. Denk dan maar na voordat je zo raar doet op het forum.


    Your make-up is terrible

    Mag je wel de groetjes van diegene doen?:]

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-

    Het is ook de bedoeling dat die persoon niet kan reageren, anders had diegene netzogoed géén forumban kun krijgen.. :']


    Mew <3

    6000BRIEFJE schreef:
    Oké. :8 Ik wist eigelijk niet dat, dat veel voorkwam, maar I can deal with it. :'D


    - hoi ;D

    Ik ben het er in ieder geval mee eens. Als je een ban hebt is het je eigen fout en je moet de gevolgen dan maar accepteren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mensen deal with it! Echt, Sirieus we/ of die personen maken het er zelf naar! kom op, Snap je niet dat mensen te ver gaan? Nou ik wel!


    Some angels have no wings.

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-

    Mee eens :X

    Oke.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Wat zijn sommige users te zeikerds >.<
    Het is maar een regel..
    Iedereen zit maar te zeuren over dat het een onnuttige regel is -__-"
    De wereld gaat nu heus niet eraan dood hoor, de wereld draait nog steeds rond en als je nog steeds aan die regel irriteert moet je voortaan maar geen quizlet.nl typen..

    En btw, het maakt niet uit hoeveel jullie zeuren over die regel, de mods gaan het toch niet veranderen..

    Ze hebben deze regel toegapast zodat users die geband zijn niet op het forum kunnen, anders kun je ze net zo goed niet bannen >.<

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 20:46 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.