• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    Dat werd is tijd zeg XD


    Life is hard and then we die

    XLightAngelX schreef:
    Wat zijn sommige users te zeikerds >.<
    Het is maar een regel..
    Iedereen zit maar te zeuren over dat het een onnuttige regel is -__-"
    De wereld gaat nu heus niet eraan dood hoor, de wereld draait nog steeds rond en als je nog steeds aan die regel irriteert moet je voortaan maar geen quizlet.nl typen..

    En btw, het maakt niet uit hoeveel jullie zeuren over die regel, de mods gaan het toch niet veranderen..
    Laat ons zeuren als wij dat willen,je hoefd er niet naar te kijken en jij zeurt nu ook :x


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XLightAngelX schreef:
    Wat zijn sommige users te zeikerds >.<
    Het is maar een regel..
    Iedereen zit maar te zeuren over dat het een onnuttige regel is -__-"
    De wereld gaat nu heus niet eraan dood hoor, de wereld draait nog steeds rond en als je nog steeds aan die regel irriteert moet je voortaan maar geen quizlet.nl typen..

    En btw, het maakt niet uit hoeveel jullie zeuren over die regel, de mods gaan het toch niet veranderen..

    Ze hebben deze regel toegapast zodat users die geband zijn niet op het forum kunnen, anders kun je ze net zo goed niet bannen >.<


    Mee eens ^^


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    SleepingSun schreef:
    (...)Laat ons zeuren als wij dat willen,je hoefd er niet naar te kijken en jij zeurt nu ook :x
    Jullie zijn allebei gewoon een stelletje pubers XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jullie zijn allebei gewoon een stelletje pubers XD

    Klopt(nerd)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dudes, die regel is toch niet meer dan normaal? Kinda logisch, lijkt me. Alleen; niet te veel regeltjes meer, hoor. Het wordt hier met de dag strenger.

    goede regel....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    mij best,
    ik ben heel lief(baby):D:P


    dress me, i'm your mannequin.

    Okai, ik verwacht zowiezo niet datk een forumban krijg want ik ben best braaf :')


    I don't need words to feel those lips.

    Wat zit iedereen te zaggen? zorg ervoor dat je geen forumbankrijgt en je hebt er geen last van xD

    en als je er toch een krijgt je zult het wel overleven als je niet op het forum mag. Of niet soms?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Daar kan ik mee leven ;D


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oke


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Prima (nerd)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    okj xd


    You Lack Hatred

    *dik late reactie*
    Je kan ook gewoon een topic maken voor degene met een ban onder je eigen naam, en gewoon niet vermelden dat het topic eigenlijk van de gebande persoon komt.. :'D
    Of ben ik dom? xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42