• Ja, mijn buren. Ik woon tussen 2 bejaarden in, en de linkse is halfdoof ofzo want verdomme ze heeft haar TV altijd asociaal hard staan! >_< En ze ontvangt ook nog een paar minuten eerder! Geen idee hoe het kan, maar het lukt haar gewoon! En toen bijvoorbeeld Uri Geller nog op sbs 6 kwam (de enige zender die ze ooit op heeft staan) wist ik al wie gewonnen had via haar TV voordat ik het zag op de onze! En nog steeds doet ze het en ik stoor me er echt de tyfus aan! En ik hoef even geen berichtjes als "ze is oud en doof en zielig blablabla" Want ik wil even slachtoffer spelen. (A) Iemand nog vervelende buren en iemand tips om me niet te hoeven storen eraan? OH! En als ik school heb en om 11 uur wil slapen, zit zij ook boven met de TV aan, en ook heel hard! Zelfs met een iPod op hoor ik het. >_< En mijn pa wil er niks aan doen.. Nouja, tips of nog meer klachten? (A)


    You move me ......... Kurt

    Mijn buren zijn engelen,
    - ze zijn haast nooit thuis.

    Mijn buren bij mijn mama zijn chill. Ik hoor ze niet.
    En de rechterburen van mijn vader zijn stom. Dat kind gílt en scheldt in het Turks. Met zo'n hoog, schel stemmetje, en dat meisje jankt alleen maar en die moeder schreeuwt terug >.<


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Arg wat irri ;o
    Mijn buren zijn wel redelijk chill (cool)

    ik haat vervelende bejaarde.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    ik haat vervelende bejaarde.

    Ik ook...


    You move me ......... Kurt

    ik heb geen last van mijn buren, ookal is één van mijn buren een bejaarde :'D


    -

    Ahh. Ik vind het wel zielig. Ze is al half doof en anders kan ze geen tv kijken. Je kan ook gewoon bij haar tv kijken. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn overbuur is een bejaard en irritant. :/

    De vorige bewoners van ons huis, waren bang van die man. Want, hij sloeg de kinderen die hier ooit had geleefd en nu hebben wij dankzij hem al drie jaar een rechtszaak op ons dak, omdat de wet zegt dat de brievenbus van ons aan de straat moet staan [woon niet aan straat], dus wij zetten hem op staan, staat 'ie in de weg volgens hem, terwijl niémand zich daar aan stoort. Hij staat dus hélemaal niet in de weg en daardoor hebben wij nu een rechtszaak en dat begint nog al tegen te steken al die brieven van het gerecht. /:


    You'll never dream alone. <3

    Ja, ik heb hele vervelende buren. Laat ik zeggen dat zij de oorzaak zijn dat er zo'n 2/3 keer politie op de stoep was. Maar nu zijn ze goddank weg. De buurvrouw en ik mogen mekaar niet, om het heel, HEEL zacht uit te drukken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn buren aan de rechterkant zijn verhuisd en het huis staat leeg - en aan de linkerkant .. bestaan niet ;D


    -