• Jaa, hallo allemaal. Hopelijk zijn de meeste gezond en wel van de vakantie terug gekomen, en hopelijk hebben diegene die nog weg zijn het nog leuk ^^

    Jullie hebben vast wel gemerkt dat de spanningen tussen de users en de mods een beetje terug zijn, en daarom geven we jullie de kans te zeggen wat je dwars zit, anoniem en zonder gevolgen.
    Vul dan hieronder in:


    Beste mod op quizlet:

    Waarom?

    Slechte mod op quizlet:

    Punten van verbetering:
    [mag alles zijn, eventuele namen erbij]

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    [mag alles zijn]

    Stuur dit lijstje in naar Aurelia en zij zal de uitslag in ons modforum posten waarna wij met de punten van verbetering aan de slag kunnen gaan.
    Namen zullen niet genoemd worden.
    Commentaar? Graag, wel zonder gescheld als het kan. Complimentjes? Mag net zo goed.

    Geen mening? Stuur dan svp niet in.

    Vragen?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 0:03 ]

    Ik doe niet mee, ik vind het wel best zoals het is. Het is zo als het is.

    Voor de mensen die wel mee doen. Heel erg bedankt. Ik, en ik weet dat ik dan ook voor verschillende andere moderators spreek, vind jullie mening heel erg belangrijk. Vul gewoon alles eerlijk in, daar hebben wij het meeste aan. Wij krijgen alle meningen anoniem binnen, dus wees niet te bescheiden om iets over een moderator te zeggen. Want zolang jullie geen kritiek geven dan weten wij natuurlijk ook niet altijd hoe en wat we moeten verbeteren.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het ingevuld naar mijn mening.

    edit ;
    enn voor iedereen gaat denken dat ik invul dat tara een kutmod is of dat ik ze allemaal slecht vind ; dat doe ik dus lekker niet. ik vind in het algemeen mods geweldige mensne en ik heb niks tegen tara,dat weet ze zelf ook wel.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2009 - 17:50 ]


    We can only learn to love by loving.

    Zoals Kirsten al zegt, we stellen het heel erg op prijs dat jullie de moeite nemen om dit in te vullen. :) Bedankt iedereen die al mee heeft gedaan/nog mee gaat doen!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2009 - 18:15 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Alle berichten tot nu toe geplaatst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tot wanneer kan dat???


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Nog een tijdje, stuur maar gewoon in

    Nou, dit topic is niet gesloten en er staat geen datum, dus als je Aurelia de enquete stuurd met jou antwoorden, zal ze die vast wel door geven

    De Mods Zijn HEILIG!!!!!
    verder geen mening....heeft voor mij dus niet echt zin een berichtje te schrijven aan aurelia....de staking zit nog steeds in mijn geheugen gegrift en zoals xDREIST al zei zijn mods ook alleen maar mensen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga er niet aan meedoen.
    Ik kom bijna nooit in contact met mods. dus heb ik geen probleem met hun.
    en geen slechte dingen over waarschuwingen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Iedereen in ieder geval al super bedankt voor de goeie tips enzo. we zijn er écht heel blij mee ^^

    Aurelia schreef:
    Alle berichten tot nu toe geplaatst.


    No growth of the heart is ever a waste

    ze zin tog allemaal goed xD


    You Lack Hatred